XXL Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Vilken gubbe spelar du som i Super Smsh Bros Melee? Jag spelar som Samus eller Falco. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Serious Sam han är skitcool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 vem är de :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 han är rätt konstig och svår att beskriva men du låser upp han om du har alla gubbar klarar all-star på svåraste utan att dö en gång med vem som helst och har alla trofeer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 menar du alla al-star trofeer eller alla trofeer på spelet :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Han menar inget, han ljuger. Gillar inte spelet så mycket, men när jag väl spelar det så spelar jag som Marth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 När jag spelar det (vilket inte händer så ofta) så brukar jag att spela som Mario, Marth, Samus, Falco... ja, nästa med vilka gubbar som helst. Jag brukar vara bäst med Young Link :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 han är rätt konstig och svår att beskriva men du låser upp han om du har alla gubbar klarar all-star på svåraste utan att dö en gång med vem som helst och har alla trofeerlol du är puckad, han finns inte på ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Spelar som Yoshi är med bäst med han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Roy lungt jag äger med han:)... annars brukar jag vara mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag kör och är bra med alla, men mina favoriter är Link, Samus, Fox och Marth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 jag brukar köra med alla gubbar men :rambo: jag är bäst med mario,Luigi,kirby och Link :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg