Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Ja ... jag sitter fast i templet ... jag har fått saken som snurrar (kommer inte ihåg namnet) jag ser bossnyckeln men jag kommer inte till den. Hur kommer jag till den?

Jag skulle uppskatta om någon svarade, eftersom jag antagligen kommer att sluta spela spelet annars. (det är inte roligt att försöka om igen, när man försökt i två dagar <_< )

MVH

Från mig

p.s

I rummen som man kommer till (där man får snurr-saken.) För att vara mer exakt rummen man kommer till, när man före kommit in i rummet med taggar som kommer upp ur marken. så att man måste svänga runt dom lite. Och man blir attackerade av osynliga möss. Det rummet som man måste dra bort en stor platta som stänger sig om man inte kommer igenom. Rummen bakom den stenväggen, det är de rummen jag menar. (jag hoppas att du fattar) jo ... jag kommer inte ut därifrån utan fick andvända den där konstiga fågelkvinnan för att komma ut. (teleporterade mig till utsidan och gick sen bara in igen.) Så hur kommer man då ut därifrån? Och har det något med bossnyckeln att göra?

Oj, he, he borde nog skriva att det är på Tp jag sitter fast.

Blir väldigt glad när jag får svar :)

Redigerat av Julihann
Skrivet

Jag kan ha väldigt fel nu, men jag kan försöka färklara.

Kistan med nyckeln är väl i ett stort rum, på andra sidan av ett hål med kvicksand i eller? Om det är så, så (tror jag) finns det ett kugghjulshål i mitten av rummet. Använd spinnern och åk ner i det hålet och spinn sen med den.

Då händer någonting, kommer inte ihåg vad men det är iallafall det man ska göra.

Om jag har fel så vet jag iallafall att det finns ett sånt rum, ett stort rum med ett spinner-hål i mitten, och det är dit man ska.

Skrivet (redigerat)

Tack jag klarade det :D Och det käns väldigt skönt ... det var inte så svårt. och jag var inte korkad utan jag gjorde bara väldigt fel :)

Redigerat av Julihann
  • 2 veckor senare...
Skrivet

Tack jag klarade det :D Och det käns väldigt skönt ... det var inte så svårt. och jag var inte korkad utan jag gjorde bara väldigt fel :)

så j*vla bra då! Du värkar ändå ganska trög!!

Skrivet

Vad är det för snack Hajick? Så säger man inte till folk som inte kan komma på hur man löser ett tempel. Tänk omvi sa det till dig varje gång du inte kommer på hur man klarar av ett tempel eller något annat.

Offtopic: Jag är tillbaka efter 40 graders feber^^

• Skapa ny...