Firecracker Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 mitt kontrakt är avbrytet :(. Jag är både på 1 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 O.o är ni på r1? :P jag är på r2. vilken tabbe isf :P firecracker är på r2 iaf. han skickade ett contract till mig innan. *btw firecracker skicka ett nytt erbjudande till mig. ta typ 50k i taget.* Är på båda :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 mitt kontrakt är avbrytet :(. Jag är både på 1 och 2 jo, jag avbröt det :P för jag kunde inte acceptera det. nu har jag startat om mitt account. jag finns på r2 under samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 aceppterat dina gamla kontrakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) mitt kontrakt är avbrytet :(. Jag är både på 1 och 2 jo, jag avbröt det :P för jag kunde inte acceptera det. nu har jag startat om mitt account. jag finns på r2 under samma namn. okej, skickar kontrakt nu. Men nu måste jag nog sova lite. EDIT: Skickade ett kontrakt på 250000 Redigerat 21 November 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag fattar inte det här med kvalité först researchar jag till ex. 1 men sen när jag producerar produkten lbir den ändå 0 vrf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Du måste ändra på kvaliten i byggnaden där du producerar varorna också EDOBEM. ;) (Hade samma problem från början själv) EDIT: Har fått kontraktet nu TheGreatest. Tack så mycket! :D Redigerat 21 November 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 har 200k kvar :) skicka ett till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 okej, har skickat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 vasågod. hmm...ska man starta om igen? era saker som ni har fått kan väl inte försvinna eller hur? fast jag kan vänta tills ni kommer tillbaka så ni kan acceptera det ni har fått nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Har accepterat det nu och fått pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 funkar inte för mig ja registrerade mig och försökte logga in men det ståd att det var fel realm password eller name men allt va rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.