Gäst InTech Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Hej, eftersom närmaste 15 dagarna kommer det ut väldigt många spel. Och jag undrar.. Vad ni tror om.. Medal of Honor: Airborne, Haze, Kane & Lynch : Dead men, Timeshift, Uncharted : Drake's fortune NFS : Prostreet, Vilka av dom är värda och köpa? och varför? Vad tycker ni om R & C Tools of Destruction då?, Tror ni att det kommer bli värt att köpa dom här spelen som kommer lite senare då? Blazinf Angels Secret Missions, Beowulf, Guitar hero 3 För jag har endast 6 spel, och kommer få ett till, Men jag vill gärna öka på högen med spel :P Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Själv längtar jag till Guitar Hero 3, och Ratchet and Clank har ju fått väldigt bra recensioner lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SeriousSam Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Hej, eftersom närmaste 15 dagarna kommer det ut väldigt många spel. Och jag undrar.. Vad ni tror om.. Medal of Honor: Airborne, Haze, Kane & Lynch : Dead men, Timeshift, Uncharted : Drake's fortune NFS : Prostreet, Vilka av dom är värda och köpa? och varför? Vad tycker ni om R & C Tools of Destruction då?, Tror ni att det kommer bli värt att köpa dom här spelen som kommer lite senare då? Blazinf Angels Secret Missions, Beowulf, Guitar hero 3 För jag har endast 6 spel, och kommer få ett till, Men jag vill gärna öka på högen med spel :P Tack för svar! alla dom suger, utan timeshift det är nog det roligaste där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Hej, eftersom närmaste 15 dagarna kommer det ut väldigt många spel. Och jag undrar.. Vad ni tror om.. Medal of Honor: Airborne, Haze, Kane & Lynch : Dead men, Timeshift, Uncharted : Drake's fortune NFS : Prostreet, Vilka av dom är värda och köpa? och varför? Vad tycker ni om R & C Tools of Destruction då?, Tror ni att det kommer bli värt att köpa dom här spelen som kommer lite senare då? Blazinf Angels Secret Missions, Beowulf, Guitar hero 3 För jag har endast 6 spel, och kommer få ett till, Men jag vill gärna öka på högen med spel :P Tack för svar! De feta är värda att kolla upp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Okej, Jag är inte riktigt säker på R & C, Men kanske. Har ju 800 kr, Och Haze kommer det kanske bli :) Men jag ska ju ha lite pengar att köpa julklappar för också :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 Äh! Tänk på dig själv först ;D hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) HAHAHA den var bra :D :meddum: Jag tror nog dom är värda att köpa :P Redigerat 23 November 2007 av Arsenal_Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Gullig katt, detta är en seriös tråd Playstation 3 spelen är värda att köpa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Haze ska du definitivt kika närmare på. R&C Tools of Destruction har som sagt fått väldigt bra recensioner. GH3 tycker jag också att du ska kolla upp. Håll tassarna borta från Airborne, det säger jag dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 du glömde Call of Duty 4 :P och skate. DOM ÄR RIKTIGT VÄRDIGA ATT BLI KÖPTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 har nån av er typ hört talas om "lair" alls?? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag har hört talas om ''Lair'' Men kan man bara under hela spelet rida på den draken i spelet eller kan man hoppa av den och låss utan att sitta på draken? Om ja då köper jag nog den <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.