henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Hej, jag har en dator med: 128 mb ram, 64 mb grafikkort geforce 4, 20 gb hårddisk, AMD duron 1.3 ghz, sen undrar jag kan d bero på att spelen hackar för att d är moderkortet? mitt moderkort heter explorer o datan e lite mer än ett år gammal... då ska väl d inte vara nåt fel på d? e d ramminne jag ska skaffa mer lr? jag har funderat på att köpa 256 mb till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HalO Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 det ska gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 så du menar att om jag köper 256 till då slutar mina spel att hacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 jjag d ska dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 okey... jag har alla krav för t.ex gta vice city jag har alla krav till d men d vet jag inte ens om d hackar men jag har för lite ramminne iaf... men gta 3 hackar iaf... konstigt eftersom d kräver 128 mb ram o jag har d men dom kanske menar att d flyter inte riktigt bra... men om jag köper 256 då ska alltså spelen sluta hacka helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HeaL Skrivet 28 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Ja det funkar fint om du köper bara 128 till ochså men skansa med 512 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 okey... kanske ska köpa 512 då? men mitt moderkort kasnke inte klarar av d lr nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 jag fick vice city idag men d hackar men d går att spela ändå... videorna hackar ingenting... men varför hackar 3 an ännu mer än vice city om nu vice city har högre systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ziz Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 villket spel som du vill spela hos mig fukar det inte med 2002 <---första elitserien <----andra :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :( :x :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Har haft samma problem men det va på min gammla windovs 95 dator :1_hi: :1_hi: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 varför skulle den vara låst? om det står rekomderat 128 ram eller minimum 128 ram minne? det är skillnad om det är rekomenderat så ska det inte haka så mycket men lite kan det göra... minimum då är det nog lite kris :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Om den har 4 uttag i tredje raden i moderkortet så köp en ny processor...Sånna är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.