henk_a Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 äääähhh... ska köpa ny dator om lite mer än ett år... får väl vänta lite då... men CS funkar iaf på min :) men jag får väl nörda CS, va ute på internet, sen nöja mig med PS2 så länge tills jag köpt en ny data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_milla_91_ Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 de ska gå bra me de modekortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Som vissa säger uppgradera ramminnet så du har minst 256mb RAM det bör ge bättre flyt i spelen. Hur mycket vet jag inte men kanske t.om så att spelen flyter helt och hållet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Som vissa säger uppgradera ramminnet så du har minst 256mb RAM det bör ge bättre flyt i spelen. Hur mycket vet jag inte men kanske t.om så att spelen flyter helt och hållet.. Okey tack för rådet... men min dator e så CP så det skulle inte förvåna mig om dom forsätter hacka fast jag har alla krav!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 det kanske e ditt grafik kort som är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 det kanske e ditt grafik kort som är dåligt Det kan det väl inte va!?! Det e ju inte så gammalt o min granne har samma grafikkort som jag och på hans data flyter t.om Max Payne 2 det laggar ingenting, han spelar på minimum kraven, sen på hardware oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 testa med att defragmentera din hårddisk och sök efter fel. detta gör så att datorn blir många gånger snabbare och hackar mindre (om man aldrig har defragmenterat hårddisken förut), gör man det regelbundet så blir det inte så stor förrändring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Aha.....tack jag hade också det problemet att mina spel laggade (hackade) TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.