Sai Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vad glad för det, under armarna fick jag när jag var 11-12 :o Det e sketa jobbigt, just nu önska jag att jag kunde raka bort allt, vågar bara inte.. det e ju hur mycket busk-hår som hälst, och sen har jag några små prickar som växt ut (tror det är för jag är alergisk mot något, vettefan men jag tål typ inte deoranter , men skit i de nu...) .. så ifall jag rakar på en av de hära små pluttarna kanske det sprutar med blod :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vad glad för det, under armarna fick jag när jag var 11-12 :o Det e sketa jobbigt, just nu önska jag att jag kunde raka bort allt, vågar bara inte.. det e ju hur mycket busk-hår som hälst, och sen har jag några små prickar som växt ut (tror det är för jag är alergisk mot något, vettefan men jag tål typ inte deoranter , men skit i de nu...) .. så ifall jag rakar på en av de hära små pluttarna kanske det sprutar med blod :o De där små "pluttarna" är troligtvist hårsäckar ur var det kommer växa mer hår -_- Raka på du :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 när jag var typ 10½ år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Har väll kommit in lite granna .. typ fått hår i mellan bena och armar, lite på bröstet och inget underarmarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vad glad för det, under armarna fick jag när jag var 11-12 :o Det e sketa jobbigt, just nu önska jag att jag kunde raka bort allt, vågar bara inte.. det e ju hur mycket busk-hår som hälst, och sen har jag några små prickar som växt ut (tror det är för jag är alergisk mot något, vettefan men jag tål typ inte deoranter , men skit i de nu...) .. så ifall jag rakar på en av de hära små pluttarna kanske det sprutar med blod :o Använd ingen vanlig rakmaskin till underarmen, allergirisk och infektionrisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 När ja va 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag är väldigt sen... ( Har inte kommit dit än. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 haha men man vet ju inte hur man ska använda en rakhyvel eller vad det heter :o , och så är det stor risk att skära sig ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 haha men man vet ju inte hur man ska använda en rakhyvel eller vad det heter :o , och så är det stor risk att skära sig ._. Hur vet du det? har du provat att raka underarmarna förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 InTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt. Det beror vad du menar, Om du menar åldern man inte kan skaffa barn (40-60) så har du väl rätt, Men vettefan annars.. och det är väl 11-15 det är normalast att komma in? och om man blir över 16 så ska man konatka läkare eller så.. Puberteten pågår inte tills dess att man är 40-60 och inte kan få barn :S Puberteten är oftast från 11 till 16 år. Vissa börjar tidigt och vissa senare, och på vissa går allt väldigt sakta och det är inte helt färdigt först när de är 20-21. Ja, Men jag förstod inte hur du menade riktigt i början.. Men vem orkar raka därunder, Jag vill inte få några sår eller så :P, Inte så jättefint med hår där.. men ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har kommit i puberteten nu tror jag på väg iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Det går långsamt så det är svårt att säga en exakt ålder, men lite hår började växa ut när jag var runt 11 ½. Vid 12 hade det tagit fart på allvar. Rösten har varit mörk sedan jag var 12, och jag är förbi stadiet där den skär sig nu, men den är fortfarande mörk, även om den långsamt blir allt ljusare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.