Easton Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 inte än för mig =D tror jag iaf. Inte mig heller. Jag vill att den ska komma nu, så man får det gjort xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 I femman började rösten bli lite konstig och i sexan var den "klar". I slutet av 6an gick allt annat igång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 InTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 igentligen räknar man med att man inte kommer in i puberten innan man fyllt 13 år (tonåring...) dock så är dagens ungdomar riktigt tidiga! Själv fick jag lite hår här o där när jag var 9,5år. När jag var 10 börja det på riktigt och när jag typ var i åldern 11-12 så börja jag racka mej mellan benen! ( buskar ska inte vara för stora. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 det är så att jag tror jag håller på att komma in i puberteten. så jag undrar när ni kom in i det http://vet.hut.nu/?id=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Genomsnitt är väl 12-14 årsåldern?10-16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 (redigerat) InTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt. Det beror vad du menar, Om du menar åldern man inte kan skaffa barn (40-60) så har du väl rätt, Men vettefan annars.. och det är väl 11-15 det är normalast att komma in? och om man blir över 16 så ska man konatka läkare eller så.. Redigerat 22 November 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 InTech har ju inte ens kommit ur puberteten ännu ^^ Så hans svar var väl lite komiskt. Det beror vad du menar, Om du menar åldern man inte kan skaffa barn (40-60) så har du väl rätt, Men vettefan annars.. och det är väl 11-15 det är normalast att komma in? och om man blir över 16 så ska man konatka läkare eller så.. Puberteten pågår inte tills dess att man är 40-60 och inte kan få barn :S Puberteten är oftast från 11 till 16 år. Vissa börjar tidigt och vissa senare, och på vissa går allt väldigt sakta och det är inte helt färdigt först när de är 20-21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Vid ca. 10 års åldern, fick lite hår på korven då. Nu har jag väldigt mycket på korven, på benen och på armarna. Konstigt nog hare inte kommit ett litet hårstrå under armen ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 har du fått nåt hår på bröstet och ansiktet då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) det är så att jag tror jag håller på att komma in i puberteten. så jag undrar när ni kom in i det nånstans vid din ålder igentligen räknar man med att man inte kommer in i puberten innan man fyllt 13 år (tonåring...) dock så är dagens ungdomar riktigt tidiga! Själv fick jag lite hår här o där när jag var 9,5år. När jag var 10 börja det på riktigt och när jag typ var i åldern 11-12 så börja jag racka mej mellan benen! ( buskar ska inte vara för stora. ) j*vla tidig du va :blink: :P Redigerat 23 November 2007 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Vid ca. 10 års åldern, fick lite hår på korven då. Nu har jag väldigt mycket på korven, på benen och på armarna. Konstigt nog hare inte kommit ett litet hårstrå under armen ännu... Vänta ett år ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.