Hoppa till innehåll

Paladin


DarKElitE
 Dela

Rekommendera inlägg

Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol)

men äre inte typ 1 honor för varje kill man är nära, och man får mer om man gör mycket dmg på det target som dör. För man ser ju ibland typ när man springer: +1 Honor, då vet man att man är nära nån som dött, men man kan ju inte få typ 300 honor från bg genom att bara få +1 Honor när nån dör, man får ju mer honor ju mer dmg man gjort på target.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol)

men äre inte typ 1 honor för varje kill man är nära, och man får mer om man gör mycket dmg på det target som dör. För man ser ju ibland typ när man springer: +1 Honor, då vet man att man är nära nån som dött, men man kan ju inte få typ 300 honor från bg genom att bara få +1 Honor när nån dör, man får ju mer honor ju mer dmg man gjort på target.

 

Man får inte mer honor för att man gör mer dmg :blink:

Man får mer om man är få som är nära och tror att det beror på ranken som den man dödar har. Men jag är inte säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol)

men äre inte typ 1 honor för varje kill man är nära, och man får mer om man gör mycket dmg på det target som dör. För man ser ju ibland typ när man springer: +1 Honor, då vet man att man är nära nån som dött, men man kan ju inte få typ 300 honor från bg genom att bara få +1 Honor när nån dör, man får ju mer honor ju mer dmg man gjort på target.

 

Du vet inte själv vad du sa va >_< Honor man får per kill ändras med vilken level den du dödade är, på 70 är det 10 eller nått per kill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wacko, the true player! :)

 

Aja, står fortfarande vid min åsikt och angående aoe grinding så är det bäst vid 50 i WPL vid alla farms. :) Man drar flera bars per pull.

 

[EDIT] Glömde att det var va som var på filmerna. Hehe, tänkte faktiskt på de filmerna när jag sa det där. Ironiskt or what?

Redigerat av NossLoad
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...