Sai Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 vissa killar sminkar sej! och det värkar inte så onormalt längre, särskilt inte fashion core (EMO-stilen) . Men förstör man inte sin hud, eller blir det inte typ .. hängigt eller förstört senare, när man blir gammal , tidigare än vanligt? Annars skulle jag vilja testa någon gång, men senare ta bort direkt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 http://vet.hut.nu/?id=17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Varför skulle de inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Smink med bara kemiska ämnen förstör huden senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 vissa killar sminkar sej! och det värkar inte så onormalt längre, särskilt inte fashion core (EMO-stilen) . Men förstör man inte sin hud, eller blir det inte typ .. hängigt eller förstört senare, när man blir gammal , tidigare än vanligt? Annars skulle jag vilja testa någon gång, men senare ta bort direkt xD Tjejer använder ju det, och deras hudar värkar ju inte bli förstörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Förstår inte vad du vill med tråden, ja killar sminkar sig? And so? Hårgelé och vax är väl på gränsen till smink också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 vill själv sminka mej ? men vill inte förstöra huden o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tjejers hud blir förstörda av smink, och de ser "värre" ut som gamla, men de gamla döljer väl sina "smink-skador" med mer smink skulle jag tro. Men ni kan ju ta som exempel ett äldre par som båda är lika gamla. Mannen ser nästan alltid yngre ut än kvinnan. Men än sålänge är det svårt att se effekten då dagens ungdomar sminkar sig enormt mycket mer än förra generationen. Sai, vill du prova att sminka dig så go for it- Egentligen så skadas inte huden av smink generellt, men jag skulle akta mig för smink äldre än 3 månader, då de drar till sig mikroskopiska djur som kan vara skadliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag tycker att det är jävligt gay att sminka sig, eller så kör man emo style, då äre väl okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 http://blogg.aftonbladet.se/9777/perma/251019/ <-- Hållbarhet för olika produkter. Personligen tycker jag det är alldeles för tidskrävande och dyrt att hålla på med smink. Men lite nagellack går an då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag är så kallad Fashioncore, och jag sminkar mig. :'> Jag gör det för att det är snyggt, jag använder svart kajal och eyeliner runt ögonen. Ibland har jag Svart nagellack också. Jag har ingen aning om huden blir dålig, däremot vet jag att man kan få ögoninflammation om man har mycket runt ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag är så kallad Fashioncore, och jag sminkar mig. :'> Jag gör det för att det är snyggt, jag använder svart kajal och eyeliner runt ögonen. Ibland har jag Svart nagellack också. Jag har ingen aning om huden blir dålig, däremot vet jag att man kan få ögoninflammation om man har mycket runt ögonen. Är också fashionCore men sminkar mig inte =/ Kanske börjar någon gång :) Hur som helst så vet jag inte om det förstör huden =O Gothare sminkar väl sig också? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.