MicKe_ZC95 Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Själv tycker jag 1.ocarina of time 2.Twilight princes 3.majoras mask 4.WindWaker 5.oracle of ages\seasons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Enligt mig: 1. Ocarina of Time 2. Twilight Princess 3. The Wind Waker 4. Majoras Mask 5. A Link to the Past / Zelda II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 1: Ocarina of time 2: Wind waker 3: Twilight princess 4: A link to the past 5: The Minish Cap Tagen från min egen pres Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NINTEDO Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) 1.Twilignt princess 2.wide waker 3.ocarine of time 4.majoras mask :cool: Redigerat 24 November 2007 av takato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 1ocarina of time 2tp 3minish cap 4majoras mask 5wind waker B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 1. Majoras Mask 2. Ocarina of Time 3. Twilight Princess 4. A Link to the past 5. Och det där Link spelet till GB... vad f*n hette det nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 "Link's awakening" heter det om du menar till GB för till GBC finns det tre till. "Link's awakening DX" som är samma spel fast i färg, "Oracle of seasons" och Oracle of ages. Hoppas det hjälpte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Jag är inte säker vad jag tycker men på ett ungefär: Ocarina of time Twilight princess Windwaker Majora´s mask He, he det är de enda zelda spelen som jag har för tillfället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Twiligt Princess Windwaker Majora's mask Ocarina of time (Har bara kört Ocarina och Majora's mask hos en kompis) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajick Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Titta!! Den kunliga princessan över nördarna umgås med sitt folk!! Jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååååååååååå glaaaaaaaaaaaaad för dig :D Nördarnas drottning Julihann!!!!!! Hur brukar du skriva ... hum ... JO! MMMMMMMMVVVVVVVVVVVVHHHHHHHHH Från lilla ... lilla ... lilla mig p.s Jag ringer dig ... så jag skulle uppskatta om du gav mig ditt nummer. He, he inte för att jag förväntar mig något så!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Men sluta trakassera Julihann, Hajick! :angry: Din j*vla pedofil! :angry: och nu till ämnet: 1. OoT 2. TP 3. MM 4. WW 5. LTTP Redigerat 7 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Titta!! Den kunliga princessan över nördarna umgås med sitt folk!! Jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ååååååååååååååååååååååååååå glaaaaaaaaaaaaad för dig :D Nördarnas drottning Julihann!!!!!! Hur brukar du skriva ... hum ... JO! MMMMMMMMVVVVVVVVVVVVHHHHHHHHH Från lilla ... lilla ... lilla mig p.s Jag ringer dig ... så jag skulle uppskatta om du gav mig ditt nummer. He, he inte för att jag förväntar mig något så!! Seriöst...? Hur många trådar ska du förstöra snälla dra bara här ifrån du tjänar inget på o va kvar. alla hatar dig ju ? SJUKE f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg