Hurricane Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Eric Clapton - Tears in Heaven Låten är tillägnad hans 4 åriga son som föll 53 våningar. http://en.wikipedia.org/wiki/Tears_in_heaven och Pink Floyd-Shine on You crazy Diamond, som är en hyllning till Syd Barrett som dog 7 juli 2006.Shine on You crazy Diamond. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 tycker att Flunitrazepam med Timbuktu e ganska sorglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Bone Thugs n Harmony - Crossroads Immortal Technique - Dance with the Devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Kanske Eminem-Stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Får en klump i halsen varje gång jag hör denna låt, http://youtube.com/watch?v=IdX-pPZpQiw ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Eh... Låtar e väl inte sorliga? Men om ja måste välja så blir det: Ken-Bryter tystnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Nobou Uematsu - Aerith Theme Loudness - Never again båda kan få mig från helt glad till totalt nedstämd och med en tår i ögat, bra skit dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 'Lars Winnerbäck - Elegi' är rätt så sorglig. Inte melodin men texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Bryan adams - I'll me here waiting.. av personliga själ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Eminem-mockingbird Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Började nästan gråta när jag hörde "Dear Penis", jag menar, snyft, han slutade gilla sin snopp. :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.