Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 När jag ska starta ett spel står det att jag behöver en joystick till det men hur kör jag utan att ha en ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vilket spel handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 om det är ett flyg spel borde det finnas alternativ för att använda mus också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Det finns inga options innan man börjar spelet så hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 vilket spel är det? har för mig att min kompis hade ett liknande problem men minns inte vilket spel det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) Sonic Adventure 2 battle elr ngt :P Jag har emulatorn Dolphin... så vill jag spela Sonic Adventure 2 battle men det funkar itne eftersom jag inte kan komma framåt. finns det ngn bra emulator till GC elr hur ska jag göra? Redigerat 23 November 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Det ska finnas nån intställning där du väljer knappar, det gör det på de flesta elumatorer... Rota lite i menyerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 just det min kompis fick inte igång super mario 64, men gör som Katt säger & gå in på inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) Ok nu blir det fel när jag öppnar spelet i emulatorn det blir att man ska skicka felsökning osv. men när jag går in på kontrollen för att ändra så går det inte att ändra. hur läser jag .ddl filer? Redigerat 24 November 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 (redigerat) Ok nu vill jag väldigt gärna köra det här spelet så då ger jag fm till den som hjälper mig :P 100 fm om du fixar det ngngång 150 om du fixar det i november 200 om du fixar det den här helgen och 250 om du fixar det idag. jag bryr mig inte om hur ni gör fixar en annan emulator osv. EDIT Det ska vara spelet Sonic Adventure 2 Battle så man kan föda upp chaos osv. EDIT Igen 400 fm om det fixas den här helgen Kan jag bränna spelet så jag akn köra på mitt Wii? Redigerat 24 November 2007 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.