Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Tomatketchup, för att vi är kompisar i verkliga livet, duh, och så Draghon, j*vla snäll, om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Eldapa är ju också cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Vad f*n tror du? Jag gillar mig själv mest, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Hummerpojken, Pussycat, men även Boffaroffe m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jo, Selene är väl något av en pratglad person ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jo, men snälla sluta smöra för moderatorerna och admin! Själv tycker jag typ inte mo någon moderator... fast Draghons nya avatar är rätt snygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 uhm typ mega93 för att jag har haft honom på msn i tidigare dar och risingfreerider för han är en irl kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jo, men snälla sluta smöra för moderatorerna och admin! Själv tycker jag typ inte mo någon moderator... fast Draghons nya avatar är rätt snygg!! Jag smörar inte, jag säger då bara vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Selene hon har svar på det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 hoorai trevlig kille:) har alla egenskaper en vän kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har ju mina gamla vänner CookieSmasher, Dezen, Kraver, Arako och Mooney. Och även om Dezen har blockat mig på MSN (för att jag frågade varför han hade blockat mig på MSN :huh: ) så vet jag att han tycker om mig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Corpsegrinder. Stort ego? :P Tomatketchup, för att vi är kompisar i verkliga livet, duh, och så Draghon, j*vla snäll, om du frågar mig.Du är en finurlig du. Jo, men snälla sluta smöra för moderatorerna och admin! Själv tycker jag typ inte mo någon moderator... fast Draghons nya avatar är rätt snygg!! Fjäskeri biter inte på mig gosse. Och tack för komplimangen. ^^ De flesta jag gillar finns inte kvar och/eller gillar mig inte längre. Fast Ozoon är en hel schysst typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.