w4nkarN Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Boffaroffe, Brurken och OIEE(Stavning? Vet bara chattnamnet på honom), Dretskit och Nico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Tomatketchup, för att vi är kompisar i verkliga livet, duh, och så Draghon, j*vla snäll, om du frågar mig. Du är en finurlig du. Finurlig? På vilket sätt då? Är det finurligt att känna Tomatketchup? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Wendos, Mac91, Weavile, Salamance, Alacadraza, Euphoria, Eric_H och Draghon tycker jag är snälla. :) Jag vet inte varför, jag tycker bara dem verkar snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Dezen och ibland Mupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Corpsegrinder. ;D Annars, lätt Mujo & Putside. Dessvärre bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 BO-gänget<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Bazti och Firecracker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Måste säga klister92, har känt han ett tag. annars mig själv så klart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Poison är så j*vla go asså, annars är ni andra... ganska... asså... äh... ni är bara tråkiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Poison är så j*vla go asså, annars är ni andra... ganska... asså... äh... ni är bara tråkiga Ska du säga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Och när f*n började man favorisera personer för deras avatar. Jag favoriserar ingen men en höjdare är ju Denieru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.