Hoppa till innehåll

Wotlk Wow!


Opert666
 Dela

Rekommendera inlägg

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

 

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

 

Ja, Deathknights är inget jag längtar efter :(

 

Jag kräver blademasters!

 

MM jah håller med, Deathknights koommer förstöra hela pvp, för fatta själv liksom om du t.e.x kör 5vs5 å möter 5st deathknights, då kan man lika gärna leava, och likadant i bg, om man möter en Deathknight kan man lika gärna göra självmord, Deathknight kommer vara skjut mkt bättre en alla andra classer, de e skjut, dom borde finnas i pve, men inte i pvp!

 

Blizzard har sagt att det ska va balanserat och Death Knight ska va minst lika bra som alla andra klasser.

Vart får ni allt det där ifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vem skulle gå till de nya områderna om de redan är level 70 och ingen behöver det? Sen så tror jag Wrath Of The Lich King är något som Blizzard har planer för och bli hårda konkurrenter imellan Warhammer Online.

Nya områden, nya gear, nya quests, nya funktioner med mera men samma level. Det skulle fungera bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

halva spelet är ju att lvla, och iaf jag tycker att det är en ganska rolig del. skulle i princip ignorerat quester om det kommit nya på 70. nej, höj till 80 men håll det där ett bra tag sen.

 

btw, demon hunter skulle vara så j*vla fett ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror WoTLK kommer sabba WoW totalt tyvärr. Varför måste de höja levelcap, varför inte bara nya raids, områden och andra funktioner men behålla samma level. Ju högre levlar ju sämre spel enligt mig.

 

WotLK är ju tvärtom det som kan rädda wow. tbc förstörde så jäkla mycket miljö- och loremässigt. däremot tyker jag att death knight classen känns oerhört tråkig och krystad, blizz lägger till för mycket onödiga saker i spelet imo.

 

Ja, Deathknights är inget jag längtar efter :(

 

Jag kräver blademasters!

 

MM jah håller med, Deathknights koommer förstöra hela pvp, för fatta själv liksom om du t.e.x kör 5vs5 å möter 5st deathknights, då kan man lika gärna leava, och likadant i bg, om man möter en Deathknight kan man lika gärna göra självmord, Deathknight kommer vara skjut mkt bättre en alla andra classer, de e skjut, dom borde finnas i pve, men inte i pvp!

 

 

Deathknights kommer inte vara bättre än någon annan klass, utan har sina fördelar och nackdelar, precis som alla andra. Dock funkar de inte med den lore som finns och jag hatar dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya quests/raids svårare än BT? Sunwell tex, bara no lifers kommer ju kunna dra in dit... nej jag tycker ny level cap på 80 är bra.

däremot BORT MED ARENA SKITEN!!!!!!!

Alltför lätt att få gear! och resilence tycker jag var en sjukt dålig ide att införa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

däremot BORT MED ARENA SKITEN!!!!!!!

Alltför lätt att få gear! och resilence tycker jag var en sjukt dålig ide att införa.

Arena är bland det bästa med BC tycker jag, och om det är lätt för alla att få gear, då blir det ju balanserat. right?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först, det här med för lätt att skaffa gear i arena har ändrats nu ( eller lite grann iaf ) nu behöver du en viss rating för att kunna behålla gearet.. eftersom jag inte spelar arena själv kan jag inte bekräfta detta dock.

För det andra så kommer Death Knights att funka så här ( för de som inte vet )

Du gör en quest som kommer låsa upp ett så kallat hero slot. Heroes är i princip nya klasser, först ut kommer DK. Blizzard har sagt att kanske kommer tillexempel blademaster att komma i nästa expansion.

Du kommer att ta dig till Northrend ( ja horde iallafall ) med zeppelinaren utanför orgrimmar, övertagen av murlocs.

( källa : Level : World of Warcraft )

 

My sword can cut through armor, and still cut a tomato!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att köra Arena är mycket lättare nu tycker jag. När alla har nötat AV för full gladiator och vapen så gör man fortfarande bra med skada, har mycket hp och resillence. Det är inte heller så stor skillnad mellan S1>S3.

Och angående Season 3, för och få shoulder och vapen så krävs en viss personlig raiting som man får när man vinner matcher med sitt team.

 

Shoulder kräver: 2000 personal raiting

Vapen kräver: 1850 personal raiting

 

Jag tycker det är bra av Blizzard, att få full merciless behöver man inte va skillad för, man kan lika gärna bara förlora 10matcher varje vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...