Hoppa till innehåll

Psp Lite Vs. Psp


ZeroX_
 Dela

Rekommendera inlägg

Wohooo, har beställt en PSP slim & lite, kommer på måndag :) Hittade den skitbilligt på discshop.se. 1690:-, och det var fri frakt. Tur ska man ha ibland.

 

Men i alla fall. För er som har/har haft gamla PSP och testat det nya, hur mycket skillnad tycker ni personligen att det är? Det vill säga om jag gjorde ett bra val med att köpa slim & lite....?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Samma konsoll. Samma form. Samma spel. Olika vikt. Olika utseenden. Jag tycker att skillnaden är för liten för att man ska kunna jämföra de båda med varandra. Visst, slim & Lite är säkert lättare och "snyggare". Men i helhet så tycker jag att det vanliga PSP är minst lika bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Jag tycker själv bäst om den äldre variaten av PSP för att den väger mer och man får mer känsla av vad man håller i händerna. Men den nya har ju sina fördelar som att ha network knappen på ovansidan och inte på sidan så man kan råka trycka ner den, men man skulle även ha flyttat ström knappen när man ändå höll på. Och den har ju en tv-kontakt om jag inte har fel för mig, det är ju ganska shyst att kolla på tv-skärmen när man spelar.

 

Jag tycker dock att det gamla känns bättre när man spelar.

Men tycker att du har gjort rätt, det är ju bara en fråga om smak.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Wohooo, har beställt en PSP slim & lite, kommer på måndag :) Hittade den skitbilligt på discshop.se. 1690:-, och det var fri frakt. Tur ska man ha ibland.

 

Men i alla fall. För er som har/har haft gamla PSP och testat det nya, hur mycket skillnad tycker ni personligen att det är? Det vill säga om jag gjorde ett bra val med att köpa slim & lite....?

köpte mitt för 1300 men ett spel till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...