Hoppa till innehåll

Snölla Hjelp Mig Jag Ger Snart Upp.......

qzqzwqzx

Rekommendera inlägg

Du gör så här: när däns tuga stiker upp ur hålet så ska du sikta med änterhaken (dän där som du fick efter mini bossen) sen när tugan är fram för dej så slå med svärder ;) ps. sen kommer det upp fiander ur marken försök att inte träfa dom med änterhaken

Redigerat av takato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har fasnat på vind eller sand templet jag möter bossen. hur dödar jag bossen det är en pil på klegg som fins på tungan hur dödar jag den sabla monstret den är typ odödlig.... snart ger jag upp.........

Snölla hjäälp mig?! Ha ha! Lär dig stava!! Och för det andra så är bossen super enkel! Hur dålig är du inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hajick är du en liten fjortis som inte har något bättre för dig än att snacka skit om folk som inte kan komma på hur man ska klara av ett spel?? Alla har inte den stora kunskap som vissa har. Alla har inte spelat tv-spel hela livet som t.ex. jag har. Alla kan inte heller stava rätt, även folk i vuxen åldern har det prolbemet och folk kanske inte gillar när folk börjar hacka på dom för ett problem som dom inte kan göra något åt utan hjälp, det kallas också dyslexi. Så tänk lite innan du säger något. Det sitter faktiskt en person på andra sidan skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hajick är du en liten fjortis som inte har något bättre för dig än att snacka skit om folk som inte kan komma på hur man ska klara av ett spel?? Alla har inte den stora kunskap som vissa har. Alla har inte spelat tv-spel hela livet som t.ex. jag har. Alla kan inte heller stava rätt, även folk i vuxen åldern har det prolbemet och folk kanske inte gillar när folk börjar hacka på dom för ett problem som dom inte kan göra något åt utan hjälp, det kallas också dyslexi. Så tänk lite innan du säger något. Det sitter faktiskt en person på andra sidan skärmen.

Mornie har helt rätt! Du är en sån person (menar Hajick) som inte bryr dig om andra människors känslor eller hur de ska regera. Det är lätt att bli missförståd över internet, men inga tvivel om det här! Hajick du är sykopat!

En sak till, Hajcik jag vet inte hur du fick min privata adress men sluta skicka till mig och de andra du tränger dig på! Och sluta kalla mig Lenny varje gång jag säger imot. Du påminner om en väldigt jobbig lillebror. Du värkar ha samma hjärnkapasitet som en treåring!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har fasnat på vind eller sand templet jag möter bossen. hur dödar jag bossen det är en pil på klegg som fins på tungan hur dödar jag den sabla monstret den är typ odödlig.... snart ger jag upp.........

Snölla hjäälp mig?! Ha ha! Lär dig stava!! Och för det andra så är bossen super enkel! Hur dålig är du inte!

Vill bara påpeka att på de flesta utav dina psyko svar så stavar du en hel massa fel.

T.ex. "princessa"

Det är prinsessa dumbass!

Redigerat av Ilovecheats
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...