E4STMAN Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Har precis börjat med WoW igen och jag börjar närma mig 70, finns det något hyfsat bra healing set som är ganska lätt och få tag på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 http://www.wowhead.com/?search=Hallowed Hallowed set, ett hyfsat healing set. Inte så svårt att få tag på, bara o köra massa instance runs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 http://www.wowhead.com/?search=Hallowed Hallowed set, ett hyfsat healing set. Inte så svårt att få tag på, bara o köra massa instance runs. http://www.wowhead.com/?itemset=662 Lättare att se dära, samma ställe som DraggO men lite mer "settigare (?)" xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Annars så finns Primal Mooncloth setet också...Om man orkar grinda matsen så är det lätt att skaffa ;) Primal Mooncloth Set Men Hallowed duger fint för 5-mans instancer non-heroic så att säga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag hade ju tagit Primal Mooncloth settet om jag hade haft cash, lvl 65, blir 66 idag, å jag har 450g, köper nog hellre flygmount och grindar hallow settet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Jag hade ju tagit Primal Mooncloth settet om jag hade haft cash, lvl 65, blir 66 idag, å jag har 450g, köper nog hellre flygmount och grindar hallow settet. Du behöver inte betala något för att få mooncloth, det är bara o grinda ihop matrialen. Ganska lätt att sammla ihop. Fast du måste vara mooncloth tailor. 14x Primal Mooncloth 12xPrimal Mana 4xNetherweb spidersilk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är ju cooldown på 96timmar oxå per primal mooncloth, så det blir ganska dyrt å skaffa fram alla mats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Det är ju cooldown på 96timmar oxå per primal mooncloth, så det blir ganska dyrt å skaffa fram alla mats. Grinda alla Mats. Sen kan du ju fråga andra personer om dom kan göra mooncloths åt dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Det är såhär att mooncloth räknas som mats och folk gör inte primal mooncloth gratis, därför kmr det att bli riktigt dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Ja det kommer det att bli, om han frågar en Hög skillad tailor om den kan göra Mooncloth åt honom vill dom ha mats och sedan extra betalt för att göra Mooncloth så jag tycker att du skall börja instanca på lvl 70 och skaffa fram dig Hallowed setet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Det är såhär att mooncloth räknas som mats och folk gör inte primal mooncloth gratis, därför kmr det att bli riktigt dyrt. Jo , men det är helt klart värt pengarna. Du kan fråga guildies för mooncloth osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag kör på hallowed eller kanske pvp settet också köper jag mig en flygmount när jag blir lvl 70, perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg