HaSsE93 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Hej det är så att jag testat Crysis och lirat på de lägsta grafiken som möjligt o det funkar bra, så jag har lite frågor. Ska faktiskt köpa spelet! 1. När jag köper dett riktiga spelet är det samma grafik som det var i demot? (dum fråga) alltså så det går lika fint som på demot. 2.Kan man köra online mot varanda och CO-OP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 1. Nej, grafiken i demot är ingen större skillnad mot fullversionen. Dock kommer det banor som kräver lite mer av din burk. Men om det flyter bra i demot så kommer det inte vara några problem med fullversionen. 2. Ja, du kan köra online, men inte co-op. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 det ska vara samma grafik i demot som i riktiga. 2. fick det idag, har inte hunntit kolla =) kollar senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 25 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 tack för svar, ja det flöt på rätt bra på lågaste grafiken, men ska nog lägga 3.4 tusen på nått grafikkort.. laggar kanske ibland när jag trycker upp ESC (lol) och ibland när jag spränger fordon. har några frågor till.. 3. varför kan jag inte förstöra tak, stängsel, eller kasta in fiender igenom väggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagge Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 tack för svar, ja det flöt på rätt bra på lågaste grafiken, men ska nog lägga 3.4 tusen på nått grafikkort.. laggar kanske ibland när jag trycker upp ESC (lol) och ibland när jag spränger fordon. har några frågor till.. 3. varför kan jag inte förstöra tak, stängsel, eller kasta in fiender igenom väggar? 1 Allt i Crysis är inte förstörbart så där av förklaringen 2 Jag har då inte lykats kasta några fiender igenom väggar tror ej att det går heller PS. För de som vill ha den ultimata grafiken så bör man använda Windows Vista altså med Direct X 10. går även att spela i XP men inte lika snyggt DS. och för att citera Gamereactor "Det är så snyggt så man kan gråta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 tack för svar, ja det flöt på rätt bra på lågaste grafiken, men ska nog lägga 3.4 tusen på nått grafikkort.. laggar kanske ibland när jag trycker upp ESC (lol) och ibland när jag spränger fordon. har några frågor till.. 3. varför kan jag inte förstöra tak, stängsel, eller kasta in fiender igenom väggar? Ibland om tak, stängsel,mm inte går att ta sönder måste man höja lite på grafiken så att det inte står på low typ på nästa steg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) Demons engine är begränsad, så det går ej att söndra tak, hus, o vissa andra saker, min klasskompis lirar Crysis och han kan massakrera och förstöra allt bäst han vill. Redigerat 27 November 2007 av Viikiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Har du en källa på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 som sagt allt gåt inte att ta sönder. Vissa träd går inte, och stora byggnader gjorda i betong. Men alla plåtskjul, palmer osv går att ha sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Crysis låter riktigt nice. Hoppas det är bättre än FarCry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Crysis låter riktigt nice. Hoppas det är bättre än FarCry Det är Far Cry med bättre grafik, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.