Hoppa till innehåll

Wow Lr Guild Wars?


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande?

 

Ah du kan fortfarande spela även fast du har varit inaktiv i snart 1,5 år.

 

jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande?

nice ;)

då har du fått presenter(mini pets) till dina gubbar ^^

som Mr.Cookie(ja, du läste rätt) sa så kommer det nog aldrig försvinna.

 

 

 

*@Raffed

NF är nog roligare. men du får ju inte missa luxon vs kurzick(Factions) striden. köp båda :) men du kan börja med NF. tänkt på att för varje spel du köper så får du en ny värld, 2 nya char slots, 2 nya professions(inte i proph eller GW:EN)+ nya titlar, skills, armor och vapen. men du måste adda det nya spelet till ditt gamla account. alltså gör inget nytt ;)

det gjorde en kompis till mig. han är inte så smart...*

 

TheGreatest jag har 2 minipets. I jag fick i present ett annat jag bytt till mig rätt smart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mina bästa trade är nog när jag köpte mandragor imp för 3k och fick en kuunavang(stavning?) gratis :P

Skit bra Trade det där.

 

Okej ja kmr köpa Guild Wars å hoppas de e kul, för en trial måste man ha nån Key =S

Men vilket spel ska ja köpa först då? och vilken server ska ja köra på? (PvP)

Hmm Jag råder dig nästan att börja med Procheipes. Sen köpa dom andra efter han.

 

Kör i Europa, Sen i English districten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...