Gäst Youx Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Men man måste ju göra quest å sånt, så man är väl ute större av tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 jo...men de flesta tar kanske bara 15min(vissa mindre, vissa mkt mer :)) sen är man tillbaka i staden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Vad menar du att man ska göra i staden så mkt då? finns det ingen gratis trial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande? Ah du kan fortfarande spela även fast du har varit inaktiv i snart 1,5 år. jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande?nice ;)då har du fått presenter(mini pets) till dina gubbar ^^ som Mr.Cookie(ja, du läste rätt) sa så kommer det nog aldrig försvinna. *@Raffed NF är nog roligare. men du får ju inte missa luxon vs kurzick(Factions) striden. köp båda :) men du kan börja med NF. tänkt på att för varje spel du köper så får du en ny värld, 2 nya char slots, 2 nya professions(inte i proph eller GW:EN)+ nya titlar, skills, armor och vapen. men du måste adda det nya spelet till ditt gamla account. alltså gör inget nytt ;) det gjorde en kompis till mig. han är inte så smart...* TheGreatest jag har 2 minipets. I jag fick i present ett annat jag bytt till mig rätt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 hehe jag har massor med mini pets ;) typ 20(dock är 8 av dem pigs :P) men de har jag köpt/fått/bytt till mig. nu får jag min första present ^^(fast har inte loggat in än och kollat men det va runt denna tiden jag köpte gw) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Har Sköldpaddan som jag ska berätta hur jag fick och min present jag fick var Prince Rurik. 8k-->något pet värt 10k--> det petet +8k --> sköldpaddan som då var värd 24k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 mina bästa trade är nog när jag köpte mandragor imp för 3k och fick en kuunavang(stavning?) gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Okej ja kmr köpa Guild Wars å hoppas de e kul, för en trial måste man ha nån Key =S Men vilket spel ska ja köpa först då? och vilken server ska ja köra på? (PvP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 mina bästa trade är nog när jag köpte mandragor imp för 3k och fick en kuunavang(stavning?) gratis :P Skit bra Trade det där. Okej ja kmr köpa Guild Wars å hoppas de e kul, för en trial måste man ha nån Key =SMen vilket spel ska ja köpa först då? och vilken server ska ja köra på? (PvP) Hmm Jag råder dig nästan att börja med Procheipes. Sen köpa dom andra efter han. Kör i Europa, Sen i English districten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 nej köp NF eller factions först. proph är skit... kör på english distrikt. alla är i samma värld(alltså in som t.ex. wow där man har olika servrar) så du kan byta mellan de olika språken när du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 nej köp NF eller factions först. proph är skit...Haha, varför då? Prophecies är det enda med okej story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.