klister92 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Fråga inte tusen pers. Följ hjärtat och skicka sedan in resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Välj Wii jag har båda, så mycket roligare. Sån känsla med kontrollerna. Jag skall he iväg mitt Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Wii är överskattat enligt mig, tycker att Xbox 360 är ett bättre val(enligt mig, men det är du som bestämmer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag hade köpt nintendo Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saty Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 har både 360 och wii, båda e as bra men de beror på om du vill kunna slå bollen själv i baseboll och sådär men annars e dom typ lika bra wii e ju lite coolare men 360 e också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 360 har bättre onlineläge, bättre grafik, och lite bättre spel.. men det är bara vad jag tycker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saty Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host* Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink: kan kopplar ju in en annan grej . då e de lättare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Välj Wii jag har båda, så mycket roligare. Sån känsla med kontrollerna. Jag skall he iväg mitt Xbox 360.Kan jag få det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Appelsinbjornen Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Wii är för 8år neråt tycker jag! köp Xbox360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ja, köp Wii. Det finns typ bättre spel där... suck kommer från en 10 åring och en 11 åring-_- om du gillar vuxna spel köp 360, gillar du barnsliga spel köp wii Ni har sååå feel, Wii är en ren spelglädje man upplever själv hur de är att va huvudpersonerna i spelen jag tycker du ska välja Wii min brorsa är 23 år, han o sina kompisar sitter hela nätter med bara nåra spel och en wii konsol mitt råd KÖP WII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Köp 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Habbohotellet Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Köp 360! haha du måste skämta! i wii är man verkligen med i spelet än att man har en dum kontroll i handen wii är 100% spelglädje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.