ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.mVafan menas med ett "manligt" spel? Våld, halvnakna brudar och hinkvis med blod? XD exakt! okej förlåt sun espeon att jag inte gillar Wiis störda lattjo lajban spel :( visste inte att du tog det så allvarligt. Viva pinata 4 ever XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulliboy Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 hehe.. viva pinata FTW... jag har inget emot wii, men jag skulle aldrig välja wii framför 360.. kolla bara på online-läget, på wii kan man ju inte äns snacka med varanda... det sägs att det ska komma ut mic till wii, men jag tror den kommer suga.. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 hehe.. viva pinata FTW... jag har inget emot wii, men jag skulle aldrig välja wii framför 360.. kolla bara på online-läget, på wii kan man ju inte äns snacka med varanda... det sägs att det ska komma ut mic till wii, men jag tror den kommer suga.. B) aa typ "**h*j****k*****mm**f Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.m Vafan menas med ett "manligt" spel? Våld, halvnakna brudar och hinkvis med blod? XD exakt! okej förlåt sun espeon att jag inte gillar Wiis störda lattjo lajban spel :( visste inte att du tog det så allvarligt. Viva pinata 4 ever XD Latjo Lajban? Lulz? Wii har en del "manliga" spel den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 okej förlåt sun espeon att jag inte gillar Wiis störda lattjo lajban spel :( visste inte att du tog det så allvarligt.Bäst motargument evah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 hehe.. viva pinata FTW... jag har inget emot wii, men jag skulle aldrig välja wii framför 360.. kolla bara på online-läget, på wii kan man ju inte äns snacka med varanda... det sägs att det ska komma ut mic till wii, men jag tror den kommer suga.. B) Nackdelen är ju att det kostar pengar att spela online.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 jag hoppas att du har råd med (minst) 33kr i månaden. http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027 Xbox Live 12 månader 399kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Även om wii har grym spelkänska och dålig grafik så har man väll rätt till at få next gen grafik på en såkallad next gen konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jag hoppas att du har råd med (minst) 33kr i månaden. http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027 Xbox Live 12 månader 399kr Kostar det så lite? Jag trodde det typ kostade 200kr i månaden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Nej det är inte Blizzard som driver Live så oroa dig inte ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Förr var jag ett Wii f*n, men nu har jag ångrat mej, nu föredrar jag faktsit Xbox 360 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Wii har bara störda spel som super mario, rayman, sportspel, pokémon, zelda ZZZZzzzzzzz......... medans Xbox 360 har spel för riktiga män! XD typ Halo 3, Gears of war, Call of duty, assassins creed m.m Wii har så jäkla dålig grafik så man blir mörkrädd! Gillar man inte Super Mario tycker man inte om spel. Och vad f*n grundar du det påståendet på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg