Firecracker Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Syrnia är ett roligt textbaserat RPG som finns här: http://www.syrnia.com Info om spelet hittar du på hemsidan, så gå in och läs där om du vill veta mer. //Jimutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Tror jag spelat det innan Var inte så skoj då :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Hehe, nja. Väntetiderna kan vara lite sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Ah det var det som fick mig att sluta har förr mig dom var oehört sega då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 mm, det är bäst att man har något annat att göra närman väntar på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ganska kul tror jag. börja nyss heter mille1234 skriv till mig på spelet ni som har:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ok kanske ska testa det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.