Hoppa till innehåll

Första Gången?

Rekommendera inlägg

• 3 veckor senare...
  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

• 3 veckor senare...
Gäst GunsNroses

Oj, där förstärktes mina fördomer ytterligare mot 11 åriga pojkar. Ursäkta för off-topic, men finns det inte en hel hög med såna här trådar redan?

för dom närmar sig puberteten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är oskuld. Men min syster blev av med sin inatt tror jag. Hörde någon som stönade när hennes pojkvän var i samma rum som hon var inatt när klockan var typ 00:20 eller något. Sen gick hon upp typ klockan 11:00 idag och skippade skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
Gäst Double

1.Vem orkar snacka om sex?

2.En 11-åring lägger in detta(!) :o

3.Sex är ens privatliv,ingen är intresserad av det

"En 11-åring lägger in detta (!) :o"

Och du skriver i en tråd om sex, du är också en "älva"?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Om man är ÖVER 15 år och har sex med någon som är UNDER 15 år så räknas det som våldtäkt. Inte så att två 10 åringar som har sex räknas sm våldtäkt.

Auch, det var komplicerat, så om man är 14 och har samlag med en 15 åring och båda vill så är det alltså våldtäkt? Våldtäkt låter väl lite allvarligt i en sådan situation, borde typ heta "olaga sex", eller något.

Jag fick typ en bok jag tyckte var ass intressant när jag var 13, där det står om "första gången, könssjukdomar, puberteten, o.s.v" Iaf, där är det killar o tjejer som skickat in frågor också svarar dom, då var det en kille som frågade den här frågan: Jag är 15 men min flickvän ar 14, är det okej att ha sex om båda vill ändå??

Svar: Ja om båda vill det, och åldersskilldnaden inte är större, så är det okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...