Fillifjonkan Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Hej alla, Ett litet problem i år, vad ska jag önska mig i julklapp? Har verkligen ingen aning, har ni några tips? Tack ändå :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Önska dig en bomb så kan du spränga dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nu ska vi se, ditt namn tyder på att du är fjortis, och även ditt val av avatarbild. Hmm.... Årets fjortisjulklapp är en 5 megapixels digitalkamera. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Om du är en idiot så är matlådan årets julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 gps är ju årets julklapp :) men önska dig ett ps3 eller ny data :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Fjortisar ska önska sig en Fjällräven jacka. Jag menar inget illa när jag säger fjortis så du vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Snowboard grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Önska dej en cp grymm mobil så du kan smygfilma alla i skolan med dina kompisar, och smygfilma i gympan, omklädningsrummet som alla jäkla fjortisar gör i vår skola. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 (redigerat) Önska dej en cp grymm mobil så du kan smygfilma alla i skolan med dina kompisar, och smygfilma i gympan, omklädningsrummet som alla jäkla fjortisar gör i vår skola. >_< lol... aja ingen gör så på vår skola iaf. men du borde önska dig ett 360 Redigerat 27 November 2007 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 ett rijält graffekort! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Uhm.. En ny dator ;) Eller bara presentkort och annat random tjafs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.