Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Okej, jag har installerat hela skiten, men allt jag finner i mapperna är Setup, Setup och åter Setup, de säger i instruktions"boken" att man ska klicka på Setup.exe, jag hittar ingen Setup.exe utan bara Setup. Jag bara undrar nu, vilken mapp kan jag hitta denna fil i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 (redigerat) På de flesta filformat så visas inte filändelsen (.exe och sånt), så Setup = Setup.exe. Redigerat 26 November 2007 av KuzunE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Gå in på valfri mapp -> Verktyg -> Mappalternativ -> Visning (Flik) Kryssa av 'Dölj filnamnstillägg för kända filtyper' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Okej, jag har installerat RGSS-RTP saken och själva RPG Maker, men nu kan jag inte hitta den, var kan jag finna den? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Har hänt samma sak för mig när jag testade för ett tag sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Gå in: Start --> Alla Progam --> RPG Maker XP Och en ikon ska hamla på skrivbordet detta hände för mig. Och en mapp med sparade filer finns i Mina Dokument --> RPGXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkpkm Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 vad är Rpg maker Xp och hur skaffar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 RPG Maker XP Roll Playing Game Maker XP Man skapar ett eget rollspel som ex. Pokemon. Samma sorts grafik och samma sett att spela på. Man måste "programmera" lite men då menar jag verkligen lite man får finktionerna sedan bestämmer man vad som ska göras. Jag höll på ett tag, men har tappat det, kanske ska börja igen. Det är ett enkelt sett att göra ett eget spel på. Var man skaffar det sök bara på google så kommer deras hemsida upp först. Klicka här Hoppas detta hjälper // SilverKnight :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 När jag försöker provspela så kan jag inte gå..Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 21 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2008 När jag försöker provspela så kan jag inte gå..Varför? Kommer det något specielt meddelande ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.