Ozoon Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 i albumet står det att det ska finnas en bild på en besökare... när man klickar på länken så finns där ingen bild... varför? Citera
Ozoon Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 japp :D det är ju jag... och etta på topplistan ligger jag också :D jag får väll ta det som en komplimang att den har betyget7.5... men det skulle ha varit 10 Citera
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Skrivet 8 Oktober 2003 japp :D det är ju jag... och etta på topplistan ligger jag också :D jag får väll ta det som en komplimang att den har betyget7.5... men det skulle ha varit 10 det är ju inte så konstigt är ju bara du som har lagt in en bild....... tror jag Citera
Ozoon Skrivet 8 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2003 Kommer snart mede ett!! nej inte konkurans!!! jag kommer alldrig att vara på topp igen :cry: lol Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.