Hoppa till innehåll

Största Miss?

Julihann

Rekommendera inlägg

En ganska enkel fråga, vad har gjort er väldigt irreterad. Kanske gjort något svårt och precis när man näästan klarat det, så dör man ... Eller något liknande :P

Det kan vara en eller flera saker. Är det något som gjort dig så besviken att luften gått ur dig? Eller att du skriker "Neeeeeeej!" He, he det har hänt mig många gånger. Det jag tycker är det mäst irreterande, det är när man misslyckas med något som igentligen är väldigt enkelt och man kanske redan har klarat det en gång förut ...

Ett exempel ... det var på Majora´s mask jag skulle gå till gravplatsen och tävla med det stora skelettet. (super enkelt) och så händer något som inte hänt förut ... jag blev dödad av dom där små skeletten innan jag ens han fram. :( Det var inte så farligt eftersom det är bara att gå tillbaks, det är värre om man är på ett ställe där man åker tillbaks till utgången igen.

Så vilken är din största? Kanske har flera? Kanske inte har en direkt stor? Kanske bara kommer ihåg en, kanske?

Den med skeletten är inte min största ... men det gjorde mig arg eftersom det aldrig hänt! Och eftersom det igentligen är väldigt lätt!

MVH

Från mig :)

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar du att gör alla dessa i stort sett meningslösa trådar?

Nänä, jag tror inte att jag haft något sånt där ögonblick som du skriver om.

Kanske nån gång i Link's Awakening, men inte vad jag minns.

Om det stör dig behöver du inte läsa, jag tycker bara det är roligt att se om det hänt någon. Så gillar du det inte behöver du inte ens läsa det. Det är mycket svårare att skriva till varje medlem som spelat zelda och fråga. Och om jag skulle göra det skulle jag tränga på. Med en forum väljer läsaren själv om han/hon vill skriva. Jag bryr mig inte om jag får svar eller inte. Men det är alltid roligt att få svar. Jag hoppas att det besvarat din fråga och gör mig en stjänst om du inte tycker om mig eller mitt sätt att skriva, så ignorera mina inlägg. Jag hoppas att jag inte gjort något som gjort dig arg, eftersom jag aldrig skulle vilja göra något arg eller irreterad.

MVH

F.M (från mig)

:visslar:

Redigerat av Julihann
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var väll onödigt, du påminner om en mask som krälar i jorden! :P

:bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad i h*lvete kom du ifrån! varför ska du skriva ett så löjligt gästbokinlägg till mig!!? Och varför ge dig på någon sädär utan en vettig andledig!? Det är väldigt lätt att vara tuff över internet men jag undrar hur du är öga mot öga!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Vad i h*lvete kom du ifrån! varför ska du skriva ett så löjligt gästbokinlägg till mig!!? Och varför ge dig på någon sädär utan en vettig andledig!? Det är väldigt lätt att vara tuff över internet men jag undrar hur du är öga mot öga!!

Vart riktigt arg när ja dog mot bongo bong i shadow temple 3 ggr i rad... Får gå om hela templet äcklit jobbit... + att han var riktigt lätt på min förra save..

och en gång på ganon i ocarina of time när ja fick springa ut från tornet igen .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade samma problem på Bongo Bongo, att man fick börja om från ingången till templet om man dog. Han var faktiskt ganska svår första gångerna man mötte honom.

Jag kommer ihåg att jag alltid brukade använda Farores Wind utanför Bongo Bongo, så jag lätt kunde teleportera tillbaka dit ifall jag dog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade samma problem på Bongo Bongo, att man fick börja om från ingången till templet om man dog. Han var faktiskt ganska svår första gångerna man mötte honom.

Jag kommer ihåg att jag alltid brukade använda Farores Wind utanför Bongo Bongo, så jag lätt kunde teleportera tillbaka dit ifall jag dog.

smart de ska jag göra xD..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det ska du säga va? :angry:

Och nu till ämnet:

Jag var i Temple of the skies (tror att det heter så) och jag kom precis till bossen och då så hände det..

det kom fram en ruta där det stog typ: Your memory card is corrupted, all data will be erased.. :(

PS

Jag har det till Gamecube ;)

Redigerat av TheChosenOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det ska du säga va? :angry:

Och nu till ämnet:

Jag var i Temple of the skies (tror att det heter så) och jag kom precis till bossen och då så hände det..

det kom fram en ruta där det stog typ: Your memory card is corrupted, all data will be erased.. :(

PS

Jag har det till Gamecube ;)

hehe ..

Hajick du påminner om en liten n00b!

Påminner? han e en liten n00b ...! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...