Oddset Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 Hallå, har en lvl 24 NE priest och undrar om jag ska specca holy, discipline eller lite av båda?
Oddset Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Skrivet 27 November 2007 Vill inte vara shadowpriest. Iaf inte med denna char.
Karamba Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 Någon orsak att inte vara lvling spec? Bara gå instancer?
Crys Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla.
Oddset Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Skrivet 27 November 2007 Någon orsak att inte vara lvling spec? Bara gå instancer? Roligare. I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla.Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen.
Karamba Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla.Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen. Du har inte testat, men det är roligare?
Oddset Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Skrivet 27 November 2007 I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla. Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen. Du har inte testat, men det är roligare? Har testat vara lvling spec, dock inte med en priest.
Karamba Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla. Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen. Du har inte testat, men det är roligare? Har testat vara lvling spec, dock inte med en priest. Om du vill ha spelupplevelse, specca shadow, holy är för healzor på 70
E4STMAN Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 Lägg dom första talant pointsen på wand specialization och sen shadow om du vill questa å grinda å lira mycke solo, annars kör du på holy och kör instances.
ExorZ Skrivet 28 November 2007 Rapport Skrivet 28 November 2007 (redigerat) men han vill ju ha Discipline eller Holy... vänta så ska jag göra ett talent tree http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...st/talents.html Ok, klar - inte mycket att välja i lvl 24 :P men sen från 24 till 30 tar man väl Divine Fury i Holy sen Holy Nova. Redigerat 28 November 2007 av ExorZ
Oddset Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Skrivet 28 November 2007 men han vill ju ha Discipline eller Holy... vänta så ska jag göra ett talent tree http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...st/talents.html Ok, klar - inte mycket att välja i lvl 24 :P men sen från 24 till 30 tar man väl Divine Fury i Holy sen Holy Nova. Verkar vara ett bra talent tree, ska prova det :) Ni andra som också svarade, danke.
Rekommendera inlägg