Hoppa till innehåll

Priest Specc

Oddset

Rekommendera inlägg

Någon orsak att inte vara lvling spec? Bara gå instancer?

Roligare.

I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla.
Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I den leveln ska du helt klart ha Shadow. De är be bästa för levling. Om du speccar disipline / holy kommer det bli svårare och gå mycket långsammare att levla.

Bryr mig inte om att komma till 70 så fort som möjligt. Bryr mig mer om spelupplevelsen.

Du har inte testat, men det är roligare?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat vara lvling spec, dock inte med en priest.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har testat vara lvling spec, dock inte med en priest.

Om du vill ha spelupplevelse, specca shadow, holy är för healzor på 70
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men han vill ju ha Discipline eller Holy... vänta så ska jag göra ett talent tree

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...st/talents.html

Ok, klar - inte mycket att välja i lvl 24 :P men sen från 24 till 30 tar man väl Divine Fury i Holy sen Holy Nova.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men han vill ju ha Discipline eller Holy... vänta så ska jag göra ett talent tree

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...st/talents.html

Ok, klar - inte mycket att välja i lvl 24 :P men sen från 24 till 30 tar man väl Divine Fury i Holy sen Holy Nova.

Verkar vara ett bra talent tree, ska prova det :) Ni andra som också svarade, danke.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...