agiyr Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 När jag vill ladda upp min avatar står det: Du kan inte ladda upp filer av den typen som avatar. Vad menas med det och hr fixar jag det? /agiyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Det betyder att det är fel filtyp? Det står ju vilka som är tillåtna, så är det fel så får du väl ändra filtypen på avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzion Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 bara att ändra filtyp på bilden till t ex jpg,bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) INTE BMP!!! Öppna bilden i piant och spara den till gif, jpeg, jpg eller png. Nått annat format tillåts inte. Föressten, lycka till att göra en bmpfil på under 12 kB! :rolleyes: Redigerat 30 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) om du vill ha bra kvalitet rekomenderar jag .png, men om den blir för stor så ta .jpg Föressten, lycka till att göra en bmpfil på under 12 kB! :rolleyes: Redigerat 30 November 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 (redigerat) Föressten, lycka till att göra en bmpfil på under 12 kB! agd.bmp Redigerat 30 November 2007 av XPLOSIV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Ingen 125 x 125 bild, iaf! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Ingen 125 x 125 bild, iaf! :rolleyes:det är väl omöjligt? eller går det på nått sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Det går visst! :D Men struntsamma, man ska inte använda bmpfiler endån! Redigerat 2 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.