Hoppa till innehåll

Jobb Är Nöje ...


Hajick
 Dela

Rekommendera inlägg

Så Mornie du tror att jag inte har kunskaper om zelda. He, he jag skryter inte om att jag är "zelda expert" som "någon" är nämd i den förra meningen!!

 

Jag försöker inte dissa dig! Men om du slutar försvara Julihann så kanske jag sutar att skriva i zeldaforumet och till dig

 

 

 

:lol:

 

M ... V ... H

 

Från ... inte prinsessan utan från mig!!

 

Och Julihann om du läser detta, så även om du skrivit så snällt till mig om att jag ska sluta smutsa ner din trend, att skriva MVH i slutat av meningen. Så kommer jag inte sluta med det!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och med detta vill du ha sagt? ;)

Och titta!! En till nörd! j*vlar Princessan måste fått tillökning!! vad jag vill sägar är bara att jag vill bara visa vad som är mitt. Eller? är det värkligen vad jag vill?! He, he ok lilla mini-nörd hoppas du plockar upp skiten du lämnade efter dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lilla lilla Hajick. Jag har sagt att jag kan det mesta, men eftersom jag inte har spelat alla spelen ännu så kan jag inte allt. Då menar jag alla till Nintendo. Jag har väldigt stor kunskap inom dom spelen jag har specielt Oot som jag spelat minst 20 gånger.

 

Varför skulle jag sluta försvara Julihann?? Hon är min vän. Att sluta försvara en vän är som att svika en vän och det ska du ha klart för dig, jag skulle aldrig svika en vän.

 

Jag skryter inte jag har det bara i min sig där det står "Fråga mig om Zelda jag kan det mesta^^". Om du kallar det skryt så visst jag skryter, men att skryta och inte kunna och att skryta och kunna är två helt olika saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hoppas för din skull att du inte är lika sjuk som du visar här, för isåfall tvivlar jag på att du har några vänner alls.

 

Bara någon som är väldigt sjuk skulle få ut någonting av att trakassera andra på ett forum.

 

Och får jag fråga vad i h*lvete som är fel med att skriva t ex MVH i slutet av sitt inlägg, som Julihann. Det är hennes val, och om du stör dig på det (som du är den enda att göra) så behöver du inte säga det, för ingen bryr sig.

 

Och det är ju smart att hacka på någons stavning när man själv är kass på det.

 

Sen hackar du även på andra för att dem inte är bra på spel, alla är bra på olika saker. Du kanske är bra på spel men jag vet en sak, du är j*vligt kass på att respektera andra och hur dem är.

 

Och om det du skrev i den andra tråden är sant ("Zelda - Wind Waker Limited Edition"), att du stalkat Julihann på internet, och du är ens i närheten av lika sjuk i verkligheten så tycker jag j*vligt synd om dig.

 

Jag vet att du kommer säga nånting i stil med det ovanför nu, men ärligt talat så bryr jag mig inte, eftersom jag i slutändan vet att jag, och alla andra du har hackat på, är normala och du bara är väldigt psykiskt sjuk.

Redigerat av KuzunE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad kan jag säga??

 

 

 

Jo kanske :rolleyes:

 

Jag undrar hur lilla princessan ska regera när hon ser allt detta. Hon kommer nog börja gråta. :)

 

Om hon gör det så skulle jag vilja vara det, blondiner ser ännu mer korkade ut när de gråter!!! Och föresten Julihann du har nog märkt att jag "lånat" namnet Hajick från dina böcker. Det kanske inte var så smart att skriva om vilka namn som fanns i dina böcker eller hur?

 

HA! Lung så fort jag hittat din hem nummer så kan vi pratas vid. Du har nog gjort misstaget att lägga ut det på internet någonstans :D

 

Föresten jag kommer ihåg ett ord från din dikt jo Mörkret är ljusets skugga och jag minns också ett lende kan dölja ett brustet hjärta

 

Jag säger detta nu!! Seriöst du skriver otriligt dåliga dikter!!

 

MMVVVHHH

 

Från stora mig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

... Oj, trodde faktiskt inte att man kunde vara sjukare, men jag hade fel.

 

En enkel fråga bara, vad får du ut av att göra så här?

Inte mycket ... jag gillar bara att få korgade blondiner att gråta ...

 

och vad för f*n vill du att jag ska svara på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...