Julihann Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Ja jag vet det. Men det säger inte att han vet hur hon ser ut. Jag tror t.ex. inte att någon här vet hur jag ser ut. Förutom om man har kollat i "Hur ser du ut"-tråden i allmänt forumet. Varför han vet det är därför att jag skrev det på sidan som han fick informationen från. Därimot är jag skrämd över att han vet att jag heter Elin för det skrev jag inte där ... Jag är lite shockad jag var faktiskt inte borta så väldigt länge ... eller går tiden fortare när man spelar zelda eller? En sak till ... jag började inte gråta nu ... jag började faktisk skratta! Jag har aldrig sett något så misslyckat som hajick. Men därimot STAL han namnet Hajick han stal också den kinnliga versionen (som är upperbart) Hajicka! MVH Från någon som vet hur det ska andvändas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Du är inte ensam om att skratta åt honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Jag skrattar åt den här otroligt onödiga tråden, lol vad kul... Det känns bara lite "sad" att man måste spamma ett forum med nåt sånt här. EDIT Och fy f*n vad töntigt att spamma julihanns gb... Skaffa ett liv. Redigerat 29 November 2007 av flio3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Vad som skrämmer mig mäst eller det som är mäst galet. Det är att han lyckades skriva allt detta på EN dag! Han har skrivit till mig på andra sider men det var senast 2 år sedan ... jag trode han slutat ... Men jag slutar inte skriva på fuska, det är en av mina favorit saker på internet. En sak hade han rätt om ... och det är att jag delvis lever för Fuska :) Ett bra slut på denna ironiska saga ... kanske den här duger; Princessan av nördar lämnar tronen bakom sig och inför demokrati! Den onde härskaren får nålar sätta i ögonen tills han börjar gråta blod. Slutet gott ... vem vet om det är slutet? (He, he detta är bara skrivet för att vara jävlig mot pedofilen hajick) MVH Från mig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qzqzwqzx Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Och titta!! En till nörd! j*vlar Princessan måste fått tillökning!! vad jag vill sägar är bara att jag vill bara visa vad som är mitt. Eller? är det värkligen vad jag vill?! He, he ok lilla mini-nörd hoppas du plockar upp skiten du lämnade efter dig! detta kan ta som stötande för vissa persioner jag kan anmäla detta akta dej....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 §1.11 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg