htf456345 Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 köpte orange box idag och fick problem när jag skulle spela tf2 onlne. den kunde inte hitta några servers... varför vad är problemet? tack i förhand. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 har inte spelet själv, men ibland kan man välja att köra över LAN eller Internet, kolla om det går att välja. Annars kan det vara att du inte har patchat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 jag har inte spelat tf2 men jag hadde letat upp en patch llr kollat så att du inte har aktiverat några filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Testat att refresha? ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 pröva stänga av brandväggen en gång och se om det funkar då. Men troligast är det nog en Patch du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 aja tack lungt. nu får jag inte igång steam äns! kan ej ansluta till steam nätverket!? hur kan jag ansluta dit igen då? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.