Lynott Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Någon här som tittar på Avatar? Om ni vill börja, det är jävligt bra - tryck här - http://www.avatarchapter.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Nej, det är inte "jävligt" bra. Det är bara ganska bra. Jag ser det dock inte som riktig anime, då det går på Nickelodeon. =P Inget fel på Nick, men ändå. Det är rätt så ointressant story och skitsopig dialog. Alla karaktärer är så sjukt stereotypa, utom Toph kanske, hon äger. Jag tittar ju faktiskt på det på internet ibland. För att sammanfatta så gillar jag det lite, men inte mycket. Jag håller mej helst till "riktig" anime, vad f*n jag nu menar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Nej, det är inte "jävligt" bra. Det är bara ganska bra. Jag ser det dock inte som riktig anime, då det går på Nickelodeon. =P Inget fel på Nick, men ändå. Det är rätt så ointressant story och skitsopig dialog. Alla karaktärer är så sjukt stereotypa, utom Toph kanske, hon äger. Jag tittar ju faktiskt på det på internet ibland. För att sammanfatta så gillar jag det lite, men inte mycket. Jag håller mej helst till "riktig" anime, vad f*n jag nu menar med det. Haha :) Jo det är ju lite barnsligt men jag tycker att det är en bra story som man kan följa , lite lite fighter dock... blir tråkigt i längden och håller med att tex naruto är bättre men det är inget nytt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Hur många avsnitt av avatar har ni sett jag har bara sett dom 40 första finns det mer en bok två? (Jord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Hur många avsnitt av avatar har ni sett jag har bara sett dom 40 första finns det mer en bok två? (Jord)Japp kollan länken jag länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Min syster 6 år tittar på det och hon tycker det är as fränt. Jag tycker dock digimon och pokemon är fränare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Min syster 6 år tittar på det och hon tycker det är as fränt. Jag tycker dock digimon och pokemon är fränare....... finns inga ord hur omoget det där låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Äh, orka. Ser skitdåligt ut.. Seriöst. Det ska vara riktig animé vettu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Ohh! Herrejefflar vilket första intryck man får när det första man ser är nån reklam med "Queer as Folk" som stor rubrik! Kollade lite på det nu, och det verkade inte va nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nej.. Har hört att den animen inte är bra alls. + Skulle ALLDRIIIG kolla med engelska röster, fy fannnnnnnn va sämst dem är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Nej.. Har hört att den animen inte är bra alls. + Skulle ALLDRIIIG kolla med engelska röster, fy fannnnnnnn va sämst dem är. Lol stor skillnad ? Blir bättre tycker jag iaf :D ? Till alla andra: Jag tycker Naruto och Avatar har samma grafik och barn vänlighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Nej.. Har hört att den animen inte är bra alls. + Skulle ALLDRIIIG kolla med engelska röster, fy fannnnnnnn va sämst dem är. Lol stor skillnad ? Blir bättre tycker jag iaf :D ? Till alla andra: Jag tycker Naruto och Avatar har samma grafik och barn vänlighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.