Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Spelar inget specielt spel men ska nog köpa en ny handkontroll till PS2 lr ett nytt spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kör mest vice city, halo och öhhhh CASTLEVANIA:ARIA OF SORROW till min finfina gbaemulator... skaffa det, det är f*n så kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Spelar inget specielt spel men ska nog köpa en ny handkontroll till PS2 lr ett nytt spel :) vad betyder Ir :P snälla mobba mig inte för den frågan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Hahahahahahahahahaaaa lillkillen vet inte vad det betyder!!!! muaaaaahaaaaa!!!! bah? det betyder eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Det fins flera stycken här som kan anmäla dig för det där Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 jag spelar nog mest Simpson Hit and Run och NHL 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 (redigerat) cs spelar jag mest.... Redigerat 12 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta N Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Action och strategi! Dom är lungt roligast!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Action,Action,Action!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Hmmm Krigspel för jag har bara ett enda roligt spel som jag tycker är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Diablo 2 exp,. Sacred. osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 BF o halo å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.