Apoca Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 har hänt mig massor av gånger, typ när man ska grupparbete så är det sen är man säger till så säger dom andra en överrdivern verisoin av det hela.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 ja du, många gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 När vi hade en grej som heter månadens låt.så hade jag och en kompis en låt tillsammans.och vi vann.och alla gick typ bara till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Massa gånger har det hänt för mig !!!! t.ex. när jag spelade fotboll så fick jag en pass av min medspelare och så började jag jonglera och gjorde bissakleta mål så fick han all beröm .... det var bara det jag kom ihåg ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 trist för dig orochimaru :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 mmm... Fast en grej till , min bästis var den enda som tyckte att jag var grym :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 alltid nåt... fast din kompis kunde ju faktiskt säga att det var du som gjorde målet tycker man ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Nästan varje dag ere väll så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det... Det känner jag igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (Kassler @ 11/03-2004 16:42:27) mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det... Det känner jag igen... När jag tänker på det så kom jag på ett som jag kom på prova att säga det här om och om igen så blir det fel: Semla Semlare Semlast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mm, det jag blir piss off av är min polare som gör, jag kan komma på ett skämt och säger det till dom, sen säger dom exakt samma skämt när man står typ bakom dom till rästen av klassen, och alla garval... det tycker jag är jobbigt, och även när man kommer på något nytt typ en skojig grej och någon annan får credid för det... det är väll inga skysta polare :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.