Lynott Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Hej, jag har märkt att alla klistrade trådar dör jävligt snabbt och dem som vill ha den informationen får den inte, själv scrollar jag bara över de klistrade trådarna och bryr mig inte om dem, många guider och liknande tycker jag kan få leva vidare för att dem är viktiga... tips? Citera
Katt Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 Hmm... En särskild färgmarkering, kanske? De klistrade inläggen ska kanske inte vara längst upp, utan längst ner, eller kanske i mitten... Citera
Fality Skrivet 1 December 2007 Rapport Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Klistrade trådar blir ofta ignorerade. Man borde inte klistra populära trådar utan bara guider/regler etc. Om någon klistrade Bästa Banner/Avatar/Bild tråden skulle den va slut efter 5 veckor. :> Redigerat 1 December 2007 av Fality Citera
Lynott Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Skrivet 2 December 2007 Ja, och den har klarat sig bra :) Tänkte på http://www.fuska.se/forum/Filmtips_Trouden_-t76998.html Den dog direkt när den fick klister Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.