Vendetta Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) hej, jag vill tipsa om RYL2 det är ett MMORPG spel. http://esbr.terra.com.br/imagens/ryl1.jpg<--- akkhan http://enscreenshots.softonic.com/s2en/46000/46836/0_olympussuperstar20052005112001.jpg<--human När du kommer till level 10 så får du välja class, hemsidan heter www.ryl2.com.my (PS: förlåt om det finns något stav fel var jobbigt att skriva om alla classer :) ) Fighter Level 10 = warrior 2svärd/yxor eller 1 svärd/yxa utan sköld, är en av dom starkaste i spelet Fighter Level 10 = defender 1 yxa eller svärd + sköld , defender är "tanker" i spelet altså skyddar dom andra med mycket defence ch liv. (kan ej stavning på det under denna text -_- ) Acolype level 10 = priest 1 stor hammare eller en "mace", ger buffs och får lätt party + skadar väldigt bra Acolype level 10 = cleric 1 "mace" och sköld, helar och upplivar + skadar bra Rouge level 10 = assassin (mördare) har 2 daggers och är den snabbaste i spelet, kan göra sig osynlig och göra extra stark attack! Rouge level 10 = archer long range och skadar ganska bra, är bra som "puller" altså lockar till sig fiender. Mage level 10 = sorcerer offensiva attacker som fire bolt ch death blaze, väldigt stark. Mage level 10 = enchanter kan göra vapen starkare ch fiender svagare, kan använda pilbåge. Andra rasen akkhan... attacker = nästan samma som warrior. templar = nästan samma som defender. gunner = nästan samma som archer. Life-off = nästan samma som cleric. rune-off= nästan samma som sorcerer och enchanter. shadow-off = nästan samma som assassin. Redigerat 2 December 2007 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Ingen som kan svara? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
newmountain Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 måste man downloada `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 det är inget skit flash spel så det måste man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 jag ska testa ska nog bli en assissan jillar att vara snab och osynlig och vadå shadow? + vad hetter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Inte kunnat svara pga bannad i en vecka, jag heter på min defender (82).... eh minns inte x] Men min sorcerer (48) heter 1st_src :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Haha, Spelade förut...Men ska kanske börja igen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Haha, Spelade förut...Men ska kanske börja igen :D Det är skit kul! Btw det är en bug på ett lvl 82 monster i caernavon, (stavning) den har bara 170-200liv så i lvl 40 varför inte dra dit och möta den? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 uhm. visst är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 uhm. visst är det gratis? ja det är gratis! BTW det är event nu! om då får ett santa head och höger klickar så kan du få 100spens (värt 270k st) 50mitchell (värda 350k st) 30 yit (värda 500K st!) och santa armor värt 100-500miljoner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag kan logga in på min användare. Men jag kommer inte in för att välja character, ras eller för att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Kör defender med yxa. Och då behövs ju mycket CON men borde jag även lägga i Strenght? eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.