Median Skrivet 12 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Hej jag har gjort listenserver och rpgmod. Jag har följt dina saker som du har skrivit men det är bara en sak jag behöver veta, hur kör jag igång servern ? :D (eller är det nåt mer ja behöver göra?) "Create Server" i CSS menyn om du ska köra listenserver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BennyDude Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Odet, du skrev efter man ´hade fixat det där med Mani Admin Plugin att man skulle ladda ner en annan grej; Ladda sen ner http://www.fuskbugg.se/pub/misc/windows_cl...t_generator.exe Alternativ länk: http://manganim.byethost3.com/windows_clie...t_generator.exe så skrev du Men ingen av länkarna funkar för mig ;S kan du ge mig en ny länk? PS. Jag gjorde det där med Listenserver eller vad det heter Redigerat 16 Mars 2008 av BennyDude Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ico1 Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 om ni vill få upp en ruta där ni kan Kicka bana med mycket mer så skriver ni: Bind v admin i consolen inte server consolen utan den i spelet och sen klickar ni bara på v så får ni upp allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Sa jag inte det i guiden? O.o Aja, tack iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_kung Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 (redigerat) Väldigt bra turtorial hjälpte mig bra =) Men, när jag trycker på V så står det: You are not authorised to run the command admin! Vad gö man åt det ? Mina kompisar kan inte heller joina den ,, :/ snälla hjälp mä :D Redigerat 17 Mars 2008 av GTA_kung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Läs förra sidan om Portforward om du använder router, och tja.. Jag är faktiskt ganska osäker med Mani :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_kung Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 gameinfo filen blir överskriven så jag lade in en metamod.vdf i addons mappen men då blir det error när jag ska starta spelet det står så här : --------------------------- Engine Error --------------------------- Metamod:Source is not a Valve Server Plugin --------------------------- OK --------------------------- och så här: --------------------------- hl2.exe - Programfel --------------------------- Instruktionen på "0x10583e2c" refererade till minnet på "0x0e3fa1a0". Det gick inte att utföra en minnesåtgärd. Följande fel returnerades: The memory could not be "read". Klicka på OK om du vill avsluta programmet. --------------------------- OK --------------------------- Nån som vet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ja.. Har också haft exakt samma problem, Metamod verkar inte funka längre :( Jag vet inte hur man löser det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Den blev ju mycket lyckad, med tänk och ta åt dig alla komentarer :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jo, försöker hjälpa alla, fast ibland vet jag inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siggan Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Har gjort en listen server med Mani admin plugin, metamod och wcs mod. Allting funkar skitbra förutom en sak! Vi säger att jag väljer rasen Undead. Efter att ha tagit på low gravity skillen där och så hoppar jag, så står det ändast: Your no admin, Vamous you little varmint.. Någon som vet hur jag fixar så att skillsen för de olika raserna funkar som dom ska göra? Vore trevligt med svar ganska snart. Det går bra att skicka svar igenom pm också ^^ Tack i förskott! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) Sorry för att jag inte svarat tidigare.. Asså njae, jag vet seriöst inte, aldrig använt WC mod :P Sök på google, eller så kanske nån vänlig själ här kommer och hjälper dig ;) EDIT: METAMOD ÄR UPPDATERAT! Mycket rekommenderat att uppgradera.. Redigerat 23 Maj 2008 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg