TheSlayer Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 TJABBA :D Och nice tutorial fick allt att funka men när man har installerat wcs vet nån hur man ffår mer races till servern då? :o HJÄLP :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 TJABBA :D Och nice tutorial fick allt att funka men när man har installerat wcs vet nån hur man ffår mer races till servern då? :o HJÄLP :o Nae, jag vet tyvärr inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mycket bra guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Mycket bra guide! Tackar! Och juste.. Uppdaterade länkarna till SourceMod och lite mer information om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joeel Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Hej! Jag har fixat Wc3 och allt funkar perfekt förutom att de står att det inte är jag som är admin när jag spelar? Det funkar inte :S Vad är felet? Och hur fixar jag fler raser till min server och hur ändrar man expen blabla och så vidare? Skit bra tutorial annars! :D Mvh Joel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Hej! Jag har fixat Wc3 och allt funkar perfekt förutom att de står att det inte är jag som är admin när jag spelar? Det funkar inte :S Vad är felet? Och hur fixar jag fler raser till min server och hur ändrar man expen blabla och så vidare? Skit bra tutorial annars! :D Mvh Joel Öppna addons/eventscripts/wcs/WCSadmin/es_WCSadmin_db.txt Kopiera in ditt Steamid (Gå med i en CSS server, och kör status och sen letar du efter ditt namn, bredvid står det, det ska vara såhär "STEAM_X:X:XXXXXX") över Kryptonites exempel. Och sen skriver du ditt namn där det står kRypT0n!Te Exempel: "STEAM_0:1:5818184" { "name" "kRypT0n!Te [WCS team]" "give_xp_level" "1" "give_money" "1" "take_level" "1" "reset_player" "1" "script_settings" "1" } Sätt admin flaggorna, jag vet inte hur många det finns, men prova, och om det inte funkar att göra allt så ökar du bara en siffra. Hoppas det funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 (redigerat) 1. om jag stänger ner source dedicated server stängs hela servern då? 2. för internet servrar ska man ha sv_lan 1 eller sv_lan0 Redigerat 27 Juli 2008 av MORAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 hur lägger man till map till banor på dedicated server?? vi säger att man ska lägga till fy_pool_day jag går in på mapcycle.txt där skriver jag ner fy_pool_day sen sparar jag... men när jag ska öppna dedicated programen så finns inte fy_pool_day med på listan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 1. Ja. 2. sv_lan 0 Du lägger till banan i "maps" mappen, sen lägger du till den i mapcycle.txt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 (redigerat) 1. Ja. 2. sv_lan 0 Du lägger till banan i "maps" mappen, sen lägger du till den i mapcycle.txt. har redan gjort men det komemr inte upp i counter strike dedicated server eller vad det nu heter Redigerat 28 Juli 2008 av MORAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 1. Ja. 2. sv_lan 0 Du lägger till banan i "maps" mappen, sen lägger du till den i mapcycle.txt. har redan gjort men det komemr inte upp i counter strike dedicated server eller vad det nu heter Det ska funka.. Annars vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 (redigerat) 1. Ja. 2. sv_lan 0 Du lägger till banan i "maps" mappen, sen lägger du till den i mapcycle.txt. har redan gjort men det komemr inte upp i counter strike dedicated server eller vad det nu heter Det ska funka.. Annars vet jag inte. och det här står i console när jag ska ändra nåt. Incorrect price blob version! Update your server! ERROR: mp_dynamicpricing set to 1 but couldn't download the price list! Section [scenes]: 0 resources total 0 bytes, 0.00 % of limit (2.10 MB) couldn't exec server.cfg Redigerat 29 Juli 2008 av MORAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg