Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Är du säker på att man kan gå in i SM instancerna på 20 ?? För vissa men inte alla har en instance lvl, asså att man måtse vara en viss lvl för att kunna gå in.. Alla instancer har en min. level gräns. Det va 25 eller 20. :> Har tagit med en level 17 paladin i SM Dom kanske har sänkt gränsen. Man måste få massor av exp på level 17 :> Va de Graveyard eller Cathedral / armory du va inne i?
Karamba Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Är du säker på att man kan gå in i SM instancerna på 20 ?? För vissa men inte alla har en instance lvl, asså att man måtse vara en viss lvl för att kunna gå in.. Alla instancer har en min. level gräns. Det va 25 eller 20. :> Har tagit med en level 17 paladin i SM Dom kanske har sänkt gränsen. Man måste få massor av exp på level 17 :> Va de Graveyard eller Cathedral / armory du va inne i? Vi var i library stället.. det heter det va :p?
Lynott Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl...
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl... Två level 70's är inte så bra att bli boostad av, man får mycke mindre exp då. Bättre att gå med en tror ja. Karamba: Libary it is ;>
Aishmil Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl... Två level 70's är inte så bra att bli boostad av, man får mycke mindre exp då. Bättre att gå med en tror ja. Karamba: Libary it is ;> Jag tycker det är bäst att gå med grupp (mer exp) men man hinner flera instancer med en 70 än vad man gör med en grupp.
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl... Två level 70's är inte så bra att bli boostad av, man får mycke mindre exp då. Bättre att gå med en tror ja. Karamba: Libary it is ;> Jag tycker det är bäst att gå med grupp (mer exp) men man hinner flera instancer med en 70 än vad man gör med en grupp. Men om man är med en 70 tar det mycket snabbare, och man slipper hitta en grupp osv. Med en grupp kanske Catherdral tar runt 30min, kanske mindre. En bra frostmage / Prot paladin kan ta den på 7 minuter.
Lynott Skrivet 8 December 2007 Författare Rapport Skrivet 8 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl... Två level 70's är inte så bra att bli boostad av, man får mycke mindre exp då. Bättre att gå med en tror ja. Karamba: Libary it is ;> Asså jag har två full epic 70s som kan boosta mig, inte samtidigt då, men asså jag har tillgågn till två ;)
Aishmil Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 Asså jag får boost av två full epix 70s så det är nog inga problems med instancerna tar bara dem på lägsta lvl... Två level 70's är inte så bra att bli boostad av, man får mycke mindre exp då. Bättre att gå med en tror ja. Karamba: Libary it is ;> Jag tycker det är bäst att gå med grupp (mer exp) men man hinner flera instancer med en 70 än vad man gör med en grupp. Men om man är med en 70 tar det mycket snabbare, och man slipper hitta en grupp osv. Med en grupp kanske Catherdral tar runt 30min, kanske mindre. En bra frostmage / Prot paladin kan ta den på 7 minuter. Jag sa ju att det gick snabbare....
Crys Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 Jag sa ju att det gick snabbare. Ja, men du skrev att det är bättre att gå med grupp för att man får mer exp.
Gäst Glassen Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 Man ska väl få lite mer exp i grupp? Iaf vad jag varit med om ^_^
Karamba Skrivet 8 December 2007 Rapport Skrivet 8 December 2007 Om en group med 5 pers dödar en mob får man mycket mindre XP än vad man får om man dödar en själv, det har också att göra med om den är elite eller normal
Rekommendera inlägg