Hoppa till innehåll

Svåraste Zelda?


Julihann
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Keylogger

Zelda 2, men mest för jag verkligen tycker att det är det ända zelda spelet som suger, zelda 1 är ju hyffsat svårt. man bara börjar spela utan att få veta något överhuvudtaget

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att många tycker Majora's Mask är så svårt kom som en liten överraskning för mej.

 

Jag tycker alla är mer eller mindre svåra. MEN, Zelda 1 och Zelda 2 - Adventure of Link är svårast. Så grymt svårt, så fort jag försöker komma längre, blir det pang bom och Link dör. Ibland blir jag så förbannad på det att jag stänger av spelet utan ett ord, går och lägger mej på min säng och läser nånting. Sen tar ju TP sin tid också. Det är väl inte för att det är så svårt, utan för att det är ett långt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

igentligen klarade ja tp på en vecka, men ja hade ju spelat totalt 60 timmar på min första användare =/ nu tycker ja tp e enkelt men p*ssbra ^^ (ja gör nu en 3-hjärtan utamaning, har precis kommit in i 4:de templet)

 

EDOBEM: ja klarade majoras mask väldigt enkelt och klarade de till 100% dagen innan ja öämnade tillbaka de(ja lånade de i 2 veckor av en kompis)

Redigerat av Yiazmat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...