Hoppa till innehåll

Släpper Programmet Airnuk Timer


Vitdom
 Dela

Rekommendera inlägg

Namn: AirNUk Timer

Version: FINAL RELEASE

Språk: Engelska

Filstorlek: 13,5kB

Programmerat i: C++

Kompatibelt med: Endast Windows opertivsystem, Microsoft .NET Framework Version 3.5(beta 2) eller senare

Microsoft .NET Framework Version 3.5(beta 2): [Ladda ner]

Andvänds till: Detta program räknar ner ifrån den angivna tiden, det kan vara andvändbart till att tillexempel räkna ner till en speciell händelse eller liknande.

Ladda ner: [Programmet] [Källkoden]

 

Posta kommentarer i tråden tack.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Naej. :/ vet inte riktigt hur man gör för att ta tiden ifrån datorklockan än.

 

Ny version släppt, kolla första posten..

 

Fixat säkerhets problem: Lätt att byta ut min signatur i programmet till en annan.

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte laddat ner och testat än.

 

Var programmet svårprogrammerat?

Inte om man har kunskaperna! :)

 

Ok, nu vet jag hur man får systemtiden till programmet, men vad menar du med "Hänger den med ifall man stänger av datorn?", datorn kan inte indikera att tiden är slut när den är avstängd.. :/ jag kan lägga till så att den skriver tidpunkten då nedräkningen är klar om det skulle passa.

 

 

Ny version släppt, kolla första posten..

 

Den nya versionen innehåller en indikator på vilket klockslag nedräkningen är färdig, tack till Bazti för denna super idé!

 

Sissta versionen släppt där jag har lagt till källkoden och gjort i ordning programmet lite

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte laddat ner och testat än.

 

Var programmet svårprogrammerat?

Inte om man har kunskaperna! :)

 

Ok, nu vet jag hur man får systemtiden till programmet, men vad menar du med "Hänger den med ifall man stänger av datorn?", datorn kan inte indikera att tiden är slut när den är avstängd.. :/ jag kan lägga till så att den skriver tidpunkten då nedräkningen är klar om det skulle passa.

 

 

Ny version släppt, kolla första posten..

 

Den nya versionen innehåller en indikator på vilket klockslag nedräkningen är färdig, tack till Bazti för denna super idé!

 

Sissta versionen släppt där jag har lagt till källkoden och gjort i ordning programmet lite

 

Har testat nu.

 

Exe filen fungerar ej men annars funkar allt som det ska.Men dom utan c++komplikator kan ju inte använda programmet i nu läget. Kan meddela att det annars funkar. Ljudet när det är klart förvänade mig trodde någon gömt något på mitt rum.

Redigerat av Bazti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...