Vitdom Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Namn: AirNUk Timer Version: FINAL RELEASE Språk: Engelska Filstorlek: 13,5kB Programmerat i: C++ Kompatibelt med: Endast Windows opertivsystem, Microsoft .NET Framework Version 3.5(beta 2) eller senare Microsoft .NET Framework Version 3.5(beta 2): [Ladda ner] Andvänds till: Detta program räknar ner ifrån den angivna tiden, det kan vara andvändbart till att tillexempel räkna ner till en speciell händelse eller liknande. Ladda ner: [Programmet] [Källkoden] Posta kommentarer i tråden tack. Redigerat 1 Mars 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Hänger den med ifall man stänger av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Naej. :/ vet inte riktigt hur man gör för att ta tiden ifrån datorklockan än. Ny version släppt, kolla första posten.. Fixat säkerhets problem: Lätt att byta ut min signatur i programmet till en annan. Redigerat 5 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Där fick du ut en ny version snabbt. Testar nog senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 ja men det var bara ett säkerhets problem med min signatur, du behöver inte uppdatera om du vill men jag skulle vara tacksam om du uppdaterade om du ska ge ut programmet till någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Har inte laddat ner och testat än. Var programmet svårprogrammerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Har inte laddat ner och testat än. Var programmet svårprogrammerat? Inte om man har kunskaperna! :) Ok, nu vet jag hur man får systemtiden till programmet, men vad menar du med "Hänger den med ifall man stänger av datorn?", datorn kan inte indikera att tiden är slut när den är avstängd.. :/ jag kan lägga till så att den skriver tidpunkten då nedräkningen är klar om det skulle passa. Ny version släppt, kolla första posten.. Den nya versionen innehåller en indikator på vilket klockslag nedräkningen är färdig, tack till Bazti för denna super idé! Sissta versionen släppt där jag har lagt till källkoden och gjort i ordning programmet lite Redigerat 6 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Har inte laddat ner och testat än. Var programmet svårprogrammerat? Inte om man har kunskaperna! :) Ok, nu vet jag hur man får systemtiden till programmet, men vad menar du med "Hänger den med ifall man stänger av datorn?", datorn kan inte indikera att tiden är slut när den är avstängd.. :/ jag kan lägga till så att den skriver tidpunkten då nedräkningen är klar om det skulle passa. Ny version släppt, kolla första posten.. Den nya versionen innehåller en indikator på vilket klockslag nedräkningen är färdig, tack till Bazti för denna super idé! Sissta versionen släppt där jag har lagt till källkoden och gjort i ordning programmet lite Har testat nu. Exe filen fungerar ej men annars funkar allt som det ska.Men dom utan c++komplikator kan ju inte använda programmet i nu läget. Kan meddela att det annars funkar. Ljudet när det är klart förvänade mig trodde någon gömt något på mitt rum. Redigerat 7 December 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Hmm, pröva nu, har gjort en ny komprimerad .zip fil. Det borde fungera annars säg till igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag har laddat ner det och kan säga att det fortfarande inte fungerar. Dett är en bil på felmeddelandet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Får samma fel-meddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Nu har jag prövat att inte komprimera filerna, man laddar nu hem dem försig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.