Gäst InTech Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Namn: Counterstri.exe Namn på trojan: Trojan horse BackDoor.generic3, Med "formatet" .AFY Den har satts sig i C:, windows, system 32 =/ Tack för hjälpen.. Vill lixom, få bort den :P Citera
FAQ Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Du msåte starta om hela datorn allting, Trojanska hästen har du väl hört talas om, det är den akille bygger den och dom tar in den som en gåva och ut på natten alltså när datorn är vastäng som kommer det ut virus/soladatre från hästen. Så gör om heal datorn, eller så kan du göra en deskremering ellrer vad det nu kallas för Citera
Gäst InTech Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Du har nog sett filmen troja lite för mycket :P.. Till ämnet. Vad ska jag göra..? Lixom, jag sökte på den. Men den hittade inte den. Citera
Fality Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 http://www.technibble.com/how-to-remove-ms...oorgeneric3sat/ Citera
Gäst Denieru Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Du har nog sett filmen troja lite för mycket :P.. Till ämnet. Vad ska jag göra..? Lixom, jag sökte på den. Men den hittade inte den. Läs, han förklarade ju precis hur du skulle göra. Citera
epaaj Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Det där var ingen förklaring till hur man får bort den. Det var en luddig förklaring för vad en trojan är. Citera
Gäst Denieru Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Det där var ingen förklaring till hur man får bort den. Det var en luddig förklaring för vad en trojan är."Så gör om heal datorn, eller så kan du göra en deskremering ellrer vad det nu kallas för" Citera
Firecracker Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Öh, då kan du väll översätta vad han menade Denieru? För om man gör som det verkar att han menar att man ska göra så funkar det nog inte särskillt bra. Citera
Gäst Poison Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Viruset kommer med det (gamla) MSN viruset. Prova ladda ner följande; http://www.technibble.com/downloads/remova...emoval-Tool.exe Citera
Gäst Denieru Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Öh, då kan du väll översätta vad han menade Denieru? För om man gör som det verkar att han menar att man ska göra så funkar det nog inte särskillt bra.Ska försöka "Så gör om hela datorn, eller så kan du göra en defragmentering eller vad det nu kallas för" Citera
Gäst InTech Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Jag har faktiskt tänkt ut det, Och det är inte för trojanerna det mesta, utan för alla, lå.. ja ni vet :P Men.. tack för den, nånting-förklaringen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.