Andersffs Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men egentligen har ni bara översatt till svenska =) . men bra program +rep :P Vad menar du? Är det kommandot REN? nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men kom igen, säg vilket kommano det är! Jag hittar inte det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 7 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Men kom igen, säg vilket kommano det är! Jag hittar inte det! COPY /b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Men egentligen har ni bara översatt till svenska =) . men bra program +rep :P Vad menar du? finns många jpg inbakare trodde ni hade tagit nån och översatt. men jag hade fel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 (redigerat) Du måste först gå in på mappen där filerna ligger (du gör detta i cmd) och sen skriver du in (efter att du fixat filerna i en .zip komprimerad fil) Skriv in följande: COPY /B <bild.jpg> + <namn>.zip <namnet du döper om filen till.jpg> Så ska allt ligga i en enda .jpg fil. Ursäkta om jag skriver lite rörigt, men orkar inte berätta steg för steg, tar bara det "viktigaste". Redigerat 9 December 2007 av Skillet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Nu är version 2 här. Lite buggar fixade och sen rättade jag instruktionerna xD Skrev del i V1, mybad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Kmr inte ha använding av det, men ni har gjort det bra. +2 rep! ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Kmr inte ha använding av det, men ni har gjort det bra. +2 rep! ;D Är rätt useless om man är en vanlig användare xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Får det fortfarande inte att funka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Det här är inte precis världens bästa idé när man ska gömma något stort.. Man kan t.ex. inte packa in 1gb i bilden. Bara dom som har lite vett i skallen kan ju se om en bild är för stor för att vara bara en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Riktigt nice.. fick precis förklarat hur ni fick tag i min ip via en bild :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 31 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 (redigerat) Riktigt nice.. fick precis förklarat hur ni fick tag i min ip via en bild :P HAHA. Vare via msn eller? Det är ju bara netstat.. Får det fortfarande inte att funka :( Du gör fel. Redigerat 31 December 2007 av Andersffs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg