Mosa1nagant Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Vad tycker ni om Call of duty 4 : Modern Warfare? Diskutera. Säg gärna vilken rank ni är. Jag tycker att den äger! Ganska enkelt att få archivment, grafiken ägde, men dåligt att den bara funkar i pal 60. Jag är rank 11, kommer inte ihåg vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 jag ranka mig 1 till typ 25 på mindre en 2 timmar, blev ganska chockad själv när jag sprang runt och döda döda döda utan att ens dö själv under vissa matcher, inte för att skrytta . Riktigt bra spel, indeed för lätta achivments gillar den där, när man går upp för en trappa så blir sin kompis attackerad och han och en terroris slås med vapen så dödar man terrorsien så får man en achivments jag blir bara "uhh NAJS" :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 jag är i rank 49. ps. CALL OF DUTY 5 SLÄPPS NÄSTA ÅR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 lvl 53 (350 exp kvar till 54 xP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Uppdraget i Chernobyl är något av det bästa jag varit med om i spelväg! Slutet är också riktigt skönt. Har det i och för sig till PC men jag tror att jag kan titta in här ändå. =D Har inte börjat spela så mycket online, ska lira igenom det en gång till först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Tycker det var onödigt av dom som gjorde spelet att lägga in prestige överhuvudtaget. Det enda man får var extra symboler som ingen bryr sig över ändå :( Min Rank: Gått in i prestige 1 ggr, lvl 55. Sitter med Red Tiger camo till 6-7 vapen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Ska spela detta till jul, om jag får det i julklapp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 call of duty 5 och 6 kommer att komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Tydligen ska de udda numrena i serien bli konsolexlusiva, medan de jämna även kommer till PC. Antagligen håller därför Infinity Ward förhoppningsvis redan på att utveckla del 6 i serien. Tyvärr tror jag att 5:an kommer att bli ganska kass, precis som 3:an. Man får väl hoppas desto mer på 6:an. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 öö man spelar ju inte cod på dator än då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 öö man spelar ju inte cod på dator än då! Ehm, det gör man väl, finns ju ganska många fördelar med fps på PC. T.ex mer precist sikte pågrund av musen, istället för autosikte som på konsol. Detta gör i sin tur att multiplayern blir intensivare. Men det är ju bara vad man föredrar mest egentligen. säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it moreNej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen. Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel? Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.