Hoppa till innehåll

Officiel Call Of Duty 4 : Modern Warfare Tråd


Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

jag ranka mig 1 till typ 25 på mindre en 2 timmar, blev ganska chockad själv när jag sprang runt och döda döda döda utan att ens dö själv under vissa matcher, inte för att skrytta .

Riktigt bra spel, indeed för lätta achivments gillar den där, när man går upp för en trappa så blir sin kompis attackerad och han och en terroris slås med vapen så dödar man terrorsien så får man en achivments jag blir bara "uhh NAJS" :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tydligen ska de udda numrena i serien bli konsolexlusiva, medan de jämna även kommer till PC. Antagligen håller därför Infinity Ward förhoppningsvis redan på att utveckla del 6 i serien. Tyvärr tror jag att 5:an kommer att bli ganska kass, precis som 3:an. Man får väl hoppas desto mer på 6:an. =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

öö man spelar ju inte cod på dator än då!

Ehm, det gör man väl, finns ju ganska många fördelar med fps på PC. T.ex mer precist sikte pågrund av musen, istället för autosikte som på konsol. Detta gör i sin tur att multiplayern blir intensivare. Men det är ju bara vad man föredrar mest egentligen.

 

säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more
Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen.

 

Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel?

 

Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...