The Moose Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Vill ha detta nuuu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Tydligen ska de udda numrena i serien bli konsolexlusiva, medan de jämna även kommer till PC. Antagligen håller därför Infinity Ward förhoppningsvis redan på att utveckla del 6 i serien. Tyvärr tror jag att 5:an kommer att bli ganska kass, precis som 3:an. Man får väl hoppas desto mer på 6:an. =D Trean levde helt klart inte upp till de höjderna som ettan eller tvåan gjorde, men det var långt ifrån dåligt. Det är det sämsta spelet i serien men fortfarande värt 8 eller 9 i betyg. Dessutom utvecklades av en relativt ny studio som bara sysslat med småprojekt innan. Call of Duty 3 är det sämsta spelet i Call of Duty serien men det är inte dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 tycker man att 3:an är dålig borde man ju inte få spela ...cod 1:an suger 2:an såder bra 3:an underbar 4:an går inte att förklara hur bra den är. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Ettan är ju det bästa i serien!? Antar att du är en av alla ungar som bara bryr sig om grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) orka köta med er halv gamers och bög-en Aircondition Redigerat 13 December 2007 av stefan123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Usch, jag förstår mig verkligen inte på vissa personer. Jag och käre Stefan diskuterar spel, varpå han inte gillar mina åsikter, och kan då självklart lista ut min sexuella läggning och kallar mig ett skällsord efter denna... Men visst, har man slut på argument så har man. :closedeyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 själv köpte jag aldrig cod3, fast dom sa att den levde upp till multiplayern, med 24 players total, det är riktigt bra för att vara då, vet inte om cod4 tar upp till 24 players fast tror det var 16. säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it moreNej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen. Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel? Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag. Jo jag vet, blev svin sur när dom flytta releaset till 2008 :D (på hells highway) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Behöver faktiskt inte alltid vara dåligt med uppskjutningar, bara de gör något bra av den extra tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Ettan är ju det bästa i serien!? Antar att du är en av alla ungar som bara bryr sig om grafiken. Ettan är absolut det bästa i serien, både single och multiplayer mässigt. Har spenderat över 300 timmar med det online det senaste året. Förresten, Ubisoft har skjutit upp tre spel nu igen, och Hell's Highway ser ut att vara ett av dem, medan de andra två är End War och Far Cry 2. Ubisoft har lovat att släppa de tre spel mellan april 08 och mars 2009, så har vi tur får vi se Hell's Highway redan til våren, och har vi otur får vi vänta ytterligare ett och ett halvt år. Redigerat 14 December 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Men Hell's Highway börjar faktiskt bli överdrivet försenat. Man får ju se till att släppa spelet medan det är bra. När spelet utannonserades hade man ju aldrig sett något liknande i grafikväg, nu känns det inte alls lika imponerande längre. Självklart spelar grafiken ingen större roll, men det jag menar är att det börjar ta för lång tid nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 (redigerat) säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it moreNej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen. Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel? Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag. Jag håller med om Brothers In Arms : Hell's Highway Men Call of duty 4 Slår BIA:HH : 1: Har coola funktioner 2: Lättare att sikta med sniper ( tycker jag ) 3: Ser mer Realatic ut. EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse ) Dom har också ändrat att det ska komma ut 2008 Q1 Redigerat 15 December 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 säger bara cod snälla ge mig andravärlds kriget igen.... cod 4 suger inte det äger, fast comon want it more Nej, man kan inte bara vara kvar i det gamla. 3:an blev ju som alla minns väldigt dålig. Första spelet var riktigt bra som följdes upp av tvåan som inte riktigt nådde upp till samma nivå. När tredje spelet i serien kom hade man kört samma grej tre gånger, det blir inte bra. 4:an lyfter ju verkligen serien igen. Sen ärligt talat, behöver spelvärlden verkligen ett till WW2 spel? Btw, om du vill spela WW2 verkar ju Brothers in Arms : Hell's Highway bli riktigt bra. Halvlikt CoD, men mer strategi, bättre karaktärer och en hel del nya inslag. Jag håller med om Brothers In Arms : Hell's Highway Men Call of duty 4 Slår BIA:HH : 1: Har coola funktioner 2: Lättare att sikta med sniper ( tycker jag ) 3: Ser mer Realatic ut. EDIT: Ubisoft har nu ändrat att BIA:HH ska komma ut till pc,xbox360,PS3 ( kanse ) och DS ( kanse ) Dom har också ändrat att det ska komma ut 2008 Q1 För sista gången: Du kan, men det är samtidigt väldigt orättvist att jämföra Call of Duty 4 med WWII spel, efter som 4:an inte utspelar sig under andra världskriget. Tacka f*n för att det har coolare funktioner när det utspelar sig ca 70 år efter Brothers in Arms. Dessutom var det längesedan de sa Q1 2008, och om du inte läste mitt inlägg så kan det dröja så länge som till 2009 om vi har otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.